پیام سپاهان
معین: انقلاب نشان داد باید به جوانان اعتماد کنیم
یکشنبه 11 آذر 1397 - 9:47:21 AM
ایسنا
پیام سپاهان - رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: انقلاب اسلامی ایران نشان داده است که می‌توانیم به جوانان انقلابی اعتماد کنیم.
  فتح الله معین صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای شهر با اشاره به معرفی استاندار جدید اصفهان اظهار کرد: از مهرعلیزاده- استاندار سابق اصفهان و همچنین رضوانی- فرماندار اصفهان که به دلیل تبعیت از قانون منع به کار گیری بازنشستگان، صحنه خدمت دولتی را ترک کردند سپاسگزاریم.
وی ادامه داد: امیدواریم عباس رضایی که مسئولیت اداره استان را پذیرفته‌اند، منشا خدمات خیر برای استان باشند. ایشان از افراد خدوم و شناخته شده استان هستند و به همین دلیل با مشکلات و توانمندی‌های استان آشنایی دارند. مدیریت ایشان باعث زندگی بهتری برای مردم اصفهان خواهد بود.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هفته آتی، 16 آذر روز دانشجو است. این روز نشان می‌دهد دانشجویان در تلاش برای بهبود زندگی مردم هستند. تحلیلگران 16 آذر را یکی از پایه‌های انقلاب اسلامی می‌دانند. یاد و خاطره شهدای این روز همیشه در محافل دانشجویی و در میان جوانان مطرح بوده است.
معین گفت: مسئولان همواره تاکید دارند دانشگاهی که در آن نقد وجود نداشته باشد،‌ دانشگاه مطلوبی نیست به همین دلیل باید همواره به خواسته‌ها و نقدهای دانشجویان توجه شود. انقلاب اسلامی نشان داد می‌شود به جوانان انقلابی اعتماد کرد و زمینه را برای فعالیت و تلاش آنها باز گذاشت. 
وی تصریح کرد: امروز باید این تجربه مهم را در شرایط سخت فعلی کشور مورد توجه قرار دهیم. باید با اعتماد به جوانان و ایجاد مسئولیت برای آنها، نسلی مسئولیت پذیر تقدیم کشور کنیم.
معین با اشاره به روز جهانی توان‌خواهان گفت: جمعیت چشمگیری از گروه اجتماعی توان خواهان در کشور و در استان اصفهان وجود دارد. جامعه باید شرایط زندگی کاملی برای آنها فراهم کند. در شهرداری اصفهان با پیگیری شورای اسلامی امیدواریم بخشی از مشکلات این عزیزان در جامعه بر طرف شود.
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77841/معین--انقلاب-نشان-داد-باید-به-جوانان-اعتماد-کنیم
بستن   چاپ