پیام سپاهان
نایب رییس شورای شهر خبر داد:
تعمیر پنج ساله استخر نور
يکشنبه 11 آذر 1397 - 13:28:21
پیام سپاهان - نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان از تعمیر پنج ساله استخر نور در منطقه 9 شهرداری اصفهان گلایه و تاکید کرد این استخر باید تا دهه فجر بازگشایی شود.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای شهر اصفهان، اظهار کرد: استخر نور در منطقه 9 شهرداری اصفهان از پنج سال پیش تا کنون در دست تعمیر است. استخری که با شروع تعمیرات قول داده شده بود در کمتر از سه ماه تعمیر شود. 
وی ادامه داد: با آغاز تعمیرات هر روز مشکل جدیدی به مشکلات این استخر افزوده شد و تخصیص ندادن منابع لازم منجر به محرومیت پنج ساله مردم از این استخر شده است. این اتفاق ناشی از سوتدبیر و برنامه ریزی غلط برای انجام یک پروژه است. 
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان از شهردار درخواست کرد با تخصیص منابع مورد نیاز، زمینه بازگشایی این استخر را تا دهه فجر فراهم کنند.
نصر اصفهانی گفت: با توجه به لزوم انسجام در مناطق و مدیریت‌های وابسته به شهرداری اصفهان، از شهردار اصفهان درخواست دارم طی دستورالعملی مشخص، همه سازمان‌ها و مناطق شهرداری، هر هفته در زمان مناسب، شورای معاونان در مناطق تشکیل شده و ضمن هماهنگی امور، نسخه‌ای از صورت جلسه تنظیمی را به بازرسی شهرداری مرکزی ارسال کنند. 
وی ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر هریک از معاونان وظایف خود را بدون هماهنگی و ارتباط با سایر معاونان دنبال می‌کنند که این مساله منجر به گسست مدیریتی در شهرداری اصفهان و گاهی اتلاف منابع می‌شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77858/تعمیر-پنج-ساله-استخر-نور
بستن   چاپ