پیام سپاهان
سایپا کم خطرترین تیم میهمان است؛
سپاهان بهترین و نساجی ضعیف‌ترین تیم خارج از خانه
يکشنبه 11 آذر 1397 - 13:28:30
پیام سپاهان - در پایان هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر، سپاهان دارای بهترین عملکرد در بازی‌های خارج از خانه است و شاگردان نکونام هم از این حیث ضعیفترین عملکرد را دارند.

به گزارش خبرنگار مهر ، لیگ برتر فوتبال در حالی هفته چهاردهم را پشت سر گذاشت که سپاهان در حساس ترین بازی این هفته موفق شد پدیده را مغلوب کرده و به صدر جدول صعود کند. سپاهان نه تنها صدرنشین جدول لیگ برتر است، بلکه دارای بهترین عملکرد در دیدارهای خارج از خانه است و در صدر جدول دیدارهای خارج از خانه هم قرار دارد.
شاگردان امیر قلعه نویی تا اینجای لیگ 6 بار خارج از خانه به میدان رفته‌اند که حاصل آن 4 پیروزی و 2 تساوی است. طلایی پوشان اصفهان با 14 امتیاز دارای بهترین عملکرد در دیدارهای خارج از خانه هستند.
پدیده، تیم دوم جدول با تنها یک امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان در رده دوم جدول بازی های خارج از خانه قرار می‌گیرد. شاگردان گل‌محمدی نیز 6 بار خارج از خانه به میدان رفته‌اند و با 4 پیروزی، یک مساوی و یک شکست توانسته‌اند 13 امتیاز به دست آورند. تنها شکست خارج از خانه پدیده مقابل سپاهان بوده است.
استقلال که در دیدارهای خانگی‌اش نتایج چندان درخشانی به دست نیاورده است، در دیدارهای خارج از خانه عملکرد خوبی داشته و با 12 امتیاز بعد از سپاهان و پدیده سومین تیم خوب خارج از خانه است. آبی پوشان 7 بار خارج از خانه به میدان رفته اند که حاصل این بازی ها 3 پیروزی، 3 مساوی و یک شکست است. تنها شکست خارج از خانه آبی پوشان مقابل پارس جنوبی جم به دست آمده است.
تنها 2 تیم استقلال خوزستان و نساجی هستند که تاکنون طعم پیروزی در بازی های خارج از خانه را نچشیده‌اند. شاگردان نکونام با کسب تنها 2 امتیاز از 6 بازی خارج از خانه ضعیف ترین عملکرد را دارند. آنها 4 بار خارج از خانه شکست خورده‌اند، 6 گل زده و 12 گل خورده دارند.
استقلال خوزستان نیز با 4 امتیاز از 7 بازی خارج از خانه بعد از نساجی دومین تیم ضعیف مسابقات در دیدارهای خارج از خانه است. سایپا نیز با تنها 4 امتیاز از بازی های خارج از خانه سومین تیم ضعیف مسابقات در این دیدارها است.
بهترین خط حمله در دیدارهای خارج از خانه با اختلاف در اختیار سپاهان است. مهاجمان سپاهان 14 بار در 6 بازی خارج از خانه موفق به گلزنی شده‌اند و نزدیک ترین تیم به آنها در این آمار پدیده با 8 گل زده است. استقلال تهران با 7 گل دارای سومین خط حمله قوی در دیدارهای خارج از خانه است.
کم خطرترین خط حمله در بازی های خارج از خانه در اختیار سایپا است. شاگردان علی دایی خارج از خانه تنها 3 بار موفق به گلزنی شده‌اند تا ضعیف ترین آمار را داشته باشند. استقلال خوزستان، ماشین سازی، فولاد و پرسپولیس هم با 4 گل زده خارج از خانه به صورت مشترک بعد از سایپا ضعیفترین خطوط حمله در بازی های خارج از خانه را در اختیار دارند.
بهترین عملکرد خط دفاعی در دیدارهای خارج از خانه به تیم پرسپولیس با تنها 2 گل خورده تعلق می‌گیرد. پدیده مشهد هم با تنها 4 گل خورده خارج از خانه بعد از سرخپوشان بهترین عملکرد را در این زمینه دارد.
ضعیف ترین خط دفاعی خارج از خانه هم استقلال خوزستان با 13 گل خورده در 7 بازی است. نساجی و سپیدرود نیز هر یک با 10 گل خورده بعد از استقلال خوزستان ضعیفترین خطوط دفاعی در بازی های خارج از خانه را دارند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77868/سپاهان-بهترین-و-نساجی-ضعیف‌ترین-تیم-خارج-از-خانه
بستن   چاپ