پیام سپاهان
/روزنمای فرهنگ و هنر نصف جهان/
یازدهم آذرماه با فرهنگ و هنر
يکشنبه 11 آذر 1397 - 17:34:11
پیام سپاهان - هنرمند اصفهانی در همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه مقام دوم را کسب کرد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، ناهید معقولی که این روزها نمایشگاهی از دوخت‌های سنتی او در گالری فرهنگسرای کوثر برپاست، توانست در بخش هنرمندان برگزیده قرآنی همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه که به میزبانی مشهد برگزار شد، مقام دوم رشته سوزن‌دوزی آیات قرآن کریم را از آن خود کند.
نمایشگاه‌های برپاشده
فقط تا فردا برای دیدن نمایشگاه "لاله‌ها" با آثاری از زهرا قراخانی فرصت هست. این نمایشگاه از ساعت 12 تا 20 در گالری امروز پذیرای دوستداران هنر است.
نمایشگاه گروهی "چشم‌انداز" به‌تازگی در گالری اکنون برپاشده و تا 14 آذرماه هرروز از ساعت 16 تا 20 می‌توان به تماشای آن رفت.
نمایشگاهی از آثار برگزیده یک مسابقه معماری در نگارخانه صفوی برپاست که تا 14 آذرماه هرروز از ساعت 10 تا 13 و 17 تا 22 ادامه دارد.
نمایشگاه "گنجینه‌های ازیادرفته" با آثاری از ناهید معقولی تا 15 آذرماه در فرهنگسرای کوثر برپاست و هرروز از ساعت 9 تا 18 میزبان علاقه‌مندان است.
نمایشگاه نقاشی "فرشته‌ها" با آثاری از حسین تحویلیان نیز تا 15 آذرماه هرروز از ساعت 16 تا 20 تماشاگران را به گالری دیدار فرامی‌خواند.
"دونالد سلمان" نام نمایشگاهی از کاریکاتورهای سید مسعود شجاعی است که تا 19 آذرماه هرروز از ساعت 9 تا 11 و 15 تا 17 پذیرای علاقه‌مندان است.
"پشت هیچستان" نام نمایشگاه نقاشی مهرنوش ایمانی است که تماشاگران را تا 22 آذرماه هرروز از ساعت 17 تا 21 به پژوهشکده معماری پنج او هفت فرامی‌خواند.
نمایشگاه "اصفهان در آیینه مطبوعات"، حاصل آثار مطبوعاتی عبدالحسین جعفری، پیشکسوت روزنامه‌نگاری استان نیز به همت فرهنگسرای تخصصی رسانه در موزه عصار خانه شاهی برپاشده که تا آخر اسفندماه می‌توان آن را دید.
نمایشگاه عکس "باد عقربه را جابجا می‌کند" با آثاری از سهراب پرواز نیز به‌تازگی در گالری گذار برپاشده که تا 3 دی‌ماه هرروز از ساعت 11 تا 20 می‌توان از آن بازدید کرد.
نمایشنامه خوانی
نمایشنامه "دندان" اثر ماتئی ویسنی یک با کارگردانی وحید عالم امروز رأس ساعت 18 در کافه زیرزمین ارگ جهان‌نما اجراخوانی می‌شود.
نمایش‌های روی صحنه
نمایش شاد و موزیکال "حسن‌کچل" به نویسندگی و کارگردانی امید اجاقی از امروز اجرای خود را در تماشاخانه بسته نگار آغاز می‌کند. این نمایش تا 20 آذرماه هر شب رأس ساعت 19 اجرا می‌شود.
"هیچ‌کس رو محکم بغل نکن" نام نمایشی به کارگردانی محمدجواد سجادی است که تا 12 آذرماه هر شب رأس ساعت 18 در تماشاخانه ماه به روی صحنه می‌رود.
تا 13 آذرماه نمایش "سوگ سیاوش" به نویسندگی طراحی و کارگردانی علی‌اصغر نریمانی را هر شب رأس ساعت 18:30 در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان می‌توان دید. 
نمایش "وادی حیرت" به نویسندگی عباس فرح‌بخش و کارگردانی پریسا خدا دوستان، تا 14 آذرماه رأس ساعت 12 در تالار شهید آوینی دانشگاه اصفهان به روی صحنه می‌رود.
نمایش کمدی "شاهرخ خان" به کارگردانی مجید کاشی فروشان تا 15 آذرماه هر شب رأس ساعت 19:30 در هنرستان هنرهای زیبای پسران اجرا می‌شود.
نمایش "خانومای کوچه بغلی" به نویسندگی مهرداد کوروش نیا و کارگردانی حمید صناعی نیز تا 25 آذرماه هر شب رأس ساعت 20 در تماشاخانه نگاه نجف‌آباد به روی صحنه می‌رود.
نمایش "یافت‌آباد" به نویسندگی سید محمد مساوات و کارگردانی لیلا پرویزی تا 30 آذرماه هر شب رأس ساعت 18:45 تماشاگران را به سالن کوچک مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان فرامی‌خواند.
فیلم‌های روی پرده
به همت پاتوق فیلم کوتاه اصفهان امروز رأس ساعت 16:30 فیلم‌های "دریازدگی"، "جمعه قالی"، "on time" و "milk" در پردیس سینمایی سیتی سنتر اکران و نشست تخصصی استعاره در فیلم کوتاه با حضور سیاوش گلشیری برگزار می‌شود.
امروز در پردیس سینمایی ساحل فیلم‌های "پاستاریونی"، "آستیگمات"، "سرو زیر آب"، "وای آمپول"، "خانم یایا"، "پیشونی سفید 2"، "گرگ بازی"، "جاده قدیم"، "تنگه ابو قریب"، "امین و اکوان"، "ده در ده" و "22 مایل" اکران می‌شود.
پردیس سینمایی چهارباغ فیلم‌های "پاستاریونی"، "آستیگمات"، "سرو زیر آب"، "خانم یایا"، "وای آمپول"، "گرگ بازی"، "پیشونی سفید 2"، "لس‌آنجلس تهران"، "لازانیا"، "مغزهای کوچک زنگ‌زده"، "هزارپا" و "امین و اکوان " را روی پرده دارد.
سینما بهمن خوراسگان که به‌تازگی تجهیز و وارد چرخه اکران شده، امروز فیلم‌های "پاستاریونی"، "سرو زیر آب"، "تنگه ابو قریب" و "لازانیا" را اکران می‌کند.
پردیس سینمایی سیتی سنتر میزبان اکران فیلم‌های "همایون"، "آستیگمات"، "وای آمپول"، "خانم یایا"، "گرگ بازی"، "پیشونی سفید 2"، "لس‌آنجلس تهران"، "لازانیا"، "جاده قدیم"، "عرق سرد" و "مغزهای کوچک زنگ‌زده" است.
در سینما فلسطین فیلم‌های "پاستاریونی"، "لازانیا" و "مغزهای کوچک زنگ‌زده"، در سینما سپاهان فیلم‌های "پاستاریونی"، "لازانیا"، "مغزهای کوچک زنگ‌زده" و "هشتگ"، در سینما قدس فیلم‌های "لس‌آنجلس تهران" و "هشتگ" و در سینما فرهنگیان فیلم‌های "وای آمپول" و "هزارپا" را می‌توان دید. 
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77896/یازدهم-آذرماه-با-فرهنگ-و-هنر
بستن   چاپ