پیام سپاهان
استاندار اصفهان مطرح کرد:
بررسی مشکلات افتخارآفرینان ورزشی استان در کارگروه تخصصی مربوط
يکشنبه 11 آذر 1397 - 17:34:15
پیام سپاهان - استاندار اصفهان گفت: کمیته‌ای برای بررسی مشکلات افتخارآفرینان ورزشی استان با حضور یک یا چند نماینده ورزشکاران تشکیل خواهد شد تا مسائل مختلف ورزشکاران از جمله معیشت، بیمه، شغل و ... بررسی شود.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، عباس رضایی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار با جمعی از افتخارآفرینان اصفهانی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا که در استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: از تمامی زحماتی که شما ورزشکاران در مسابقات کشیده‌اید تا پرچم ایران را به اهتزاز در بیاورید، تشکر می‌کنم. در روزهایی که شرایط تحریم و استکبار با تمام وجود خود علیه ما می‌جنگد افتخار آفرینی شما، نشان دهنده توان و بقا نظام و انقلاب است.
وی در خصوص مشکلات این ورزشکاران گفت: کارگروه یا کمیته‌ای برای بررسی مشکلات شما با حضور یک یا چند نماینده ورزشکاران باید تشکیل شود تا مسائل مختلف ورزشکاران از جمله معیشت، بیمه، شغل و... بررسی شود.
رضایی ادامه داد: اداره کل امور اجتماعی استانداری، اداره کل ورزش و جوانان، اعضای حقوقی و سازمان مدیریت برنامه ریزی اصفهان در این کارگروه باید حضور داشته باشند. همچنین نیاز است یک یا چند حامی مالی برای پشتیبانی از شما ورزشکاران در این کارگروه عضو باشند تا با حمایت آنان، بخش عمده‌ای از مشکلات افتخارآفرینان ورزشی حل شود.
وی در خصوص وعده‌های مهرعلیزاده، استاندار سابق اصفهان نیز گفت: وعده‌های ایشان نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد و در صورت وجود منابع لازم محقق شود.
به گزارش ایسنا، محسن مهرعلیزاده استاندار سابق اصفهان اصفهان تیرماه امسال در دیدار با اعضای کمیته برگزاری بازی‌های آسیایی جاکارتا و اعضای شورای المپیک آسیا اظهار کرده بود: هر یک از ورزشکاران اصفهانی که در مسابقات آسیایی جاکارتا طلا، نقره و یا برنز کسب کنند به ترتیب 50، 30 و 20 میلیون تومان پاداش دریافت می‌کنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77897/بررسی-مشکلات-افتخارآفرینان-ورزشی-استان-در-کارگروه-تخصصی-مربوط
بستن   چاپ