پیام سپاهان
گفت وگوی بین نسلی در تیران و کرون آغاز شد
يکشنبه 11 آذر 1397 - 21:12:23
پیام سپاهان - اصفهان- رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون گفت: طرح "گفت وگوی بین نسلی" بین نوجوانان و جوانان با مدیران ادارات دولتی این شهرستان اجرا شد.
مهدی مرادی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: گفت و گوی بین نسلی یکی از نیازهای جامعه برای شنیدن نیازهای نسل جوان و نوجوانان و رفع چالش های اجتماعی است.
وی بیان کرد: این گفت وگو توسط کانون نسل جوان فردا ایجاد شده که هر هفته یکی از مدیران ادارات شهرستان میهمان این نشست و شنود درخواست ها و پیشنهادهای جوانان و نوجوانان است.
رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون با بیان اینکه فاصله بین نسل ها و نبود گفت و گو برای کشور چالش ساز است، تصریح کرد: برای رفع نیازهای نسل جدید باید صحبت ها و دغدغه های آن ها را شنید و با برقراری ارتباط شایعه پراکنی ها را از بین برد.
وی ادامه داد: برقراری این ارتباط به رشد سازمانی و توسعه خدمت رسانی کمک می کند ومدیران ادارات نباید از حضور در چنین نشست هایی عقب نشینی کنند بلکه باید استقبال از چنین نشست هایی برای پویایی کار اداری خود داشته باشند.
مرادی با اشاره به اینکه فضای آموزش نقد منصفانه، مطالبه گری صحیح و بهره گیری از ایده ها و نظرات جوانان ونوجوانان از کارکردهای گفت و گوی بین نسلی است، خاطرنشان کرد: پدران و مادران نیز باید چنین ارتباط هایی را با فرزندان خود برقرار کنند.
وی همچنین از تشکیل شورای مشورتی جوانان در تیران و کرون خبرداد و گفت: تعدادی از جوانان این شهرستان دیدگاه ها و نظرهای خود در قالب این شورا به ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ارائه می کنند.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 72 هزار نفر دارای جمعیت بیش از 20 هزار نفر جوان است که 10 سازمان مردم نهاد جوانان در این منطقه توسط این قشر فعال شده اند و فعالیت های اجتماعی را انجام می دهند.
گفت و گوی بین نسلی به صورت هفتگی برگزار می شود.
7131

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77911/گفت-وگوی-بین-نسلی-در-تیران-و-کرون-آغاز-شد
بستن   چاپ