پیام سپاهان
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:
گسست مدیریتی در شهرداری اصفهان شکل گرفته است
يکشنبه 11 آذر 1397 - 21:13:02
پیام سپاهان - اصفهان- نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: گسست مدیریتی در شهرداری اصفهان شکل گرفته است که این امر منجر به اتلاف منابع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا نصراصفهانی ظهر یک شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: آنچه امروز در بدنه شهرداری شاهدیم این است که هریک از معاونان وظایف خود را بدون هماهنگی و ارتباط با سایر معاونان دنبال می کند که این نشان از عدم اتحاد و انسجام در بدنه مدیریتی شهر اصفهان است.
وی بیان داشت: به منظور ایجاد یک انسجام واحد در بین مدیران شهری،‌ از شهردار اصفهان درخواست تشکیل شورای معاونان را در مناطق دارم.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است طی دستورالعملی مشخصی، همه سازمان‌ها و مناطق شهرداری، هر هفته در زمان مناسب، شورای معاونان را تشکیل دهند و ضمن هماهنگی امور، نسخه‌ای از صورت جلسه تنظیمی را به بازرسی شهرداری مرکزی ارسال کنند.
انجام پژوهش 10 ساله تاریخ اصفهان از ضروریات است
وی همچنین در ارتباط با مصوبه انجام پژوهش 10 ساله تاریخ اصفهان توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان، ادامه داد: ثبت وقایع مهم به عنوان حساس‌ترین دوران عمر شهر اصفهان، بررسی چگونگی شکل‌گیری نهادهای انقلابی و نهادینه شدن آن در میان مردمان شهر، پرداختن به رفتارشناسی اصناف، گروه‌ها، تشکل‌ها و عموم مردم در این 10 سال و تاثیر آن بر رویدادهای بعدی لزوم اجرای این مصوبه را چند برابر می‌کند.
نصر اصفهانی گفت: بررسی تاثیر اصفهان بر کشور در این دوره زمانی، شناخت اوضاع سیاسی، اجتماعی ، مدیریت و توسعه شهر، بررسی این دوره به عنوان سال‌های رهبری امام راحل(ره)، بررسی تاثیر جنگ بر اصفهان و ایثارگری‌ها و همچنین پرداختن به‌وجود نقص‌ها و ناروایی هاییکه از آن دوره باقی مانده است از ویژگی‌های این پژوهش است که لزوم انجام آن را تایید می‌کند.
وی خواستار اجرای هر چه سریعتر بازسازی و تعمیر استخر نور در منطقه 9 شهرداری اصفهان شد و افزود: از 5 سال گذشته تاکنون اقدام به تعمیر و بازسازی استخر شده است و هر روز با یک مشکل جدید مواجه می شویم که تخصیص ندادن منابع لازم سبب محرومت مردم منطقه 9 از استخر شده است که لازم با تدابیر اندیشیده شده زمینه بازگشایی استخر نور تا دهه فجر فراهم شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77918/گسست-مدیریتی-در-شهرداری-اصفهان-شکل-گرفته-است
بستن   چاپ