پیام سپاهان
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد:
ثبت تاریخ استان اصفهان از آغاز نهضت امام خمینی تا وفات ایشان
يکشنبه 11 آذر 1397 - 21:13:04
پیام سپاهان - اصفهان- رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ثبت و تدوین تاریخ استان اصفهان از آغاز نهضت امام راحل (ره) تا زمان وفات رهبر کبیر انقلاب اسلامی در حال انجام و پیگیری است.

به گزارش خبرنگار مهر ،‌فتح الله معین ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: دلیل موافقت و تصویب لایحه پژوهش 10 ساله تاریخ اصفهان از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان،‌ ثبت و تدوین تاریخ استان اصفهان از آغاز نهضت امام راحل (ره) تا زمان وفات رهبر کبیر انقلاب اسلامی بوده است.
وی گفت: قبل از اینکه پژوهش انجام شده در حوزه تاریخ اصفهان از سال 45 تا 58 بوده است و می خواهیم به ثبت تاریخ استان در قالب پژوهش جدید تا سال 68 اقدام کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به گرامیداشت روز دانشجو در هفته آینده اشاره کرد و افزود:دانشجویان یکی از پایه‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند که همواره درصدد بهبود زندگی مردم هستند.
دانشگاهی که در آن نقد نباشد،‌ دانشگاه خوبی نیست
وی اظهار کرد: تاکید مسئولان بر این است دانشگاهی که در آن نقد وجود نداشته باشد،‌ دانشگاه خوبی نیست.
معین با اشاره به اینکه باید به جوانان انقلابی اعتماد کرد و زمینه را برای فعالیت و تلاش آنها باز گذاشت، ادامه داد: باید همواره به خواسته‌ها و نقدهای دانشجویان توجه شود.
وی تصریح کرد: امروز باید این تجربه مهم را در شرایط سخت فعلی کشور مورد توجه قرار دهیم.
وی با بیان اینکه در دانشگاهی که نقد وضعیت موجود مطرح نباشد، دانشگاه مطلوبی نیست، تصریح کرد: باید به آرمان‌ها و ایده‌های دانشجویان توجه کرد، باید تلاش کنیم با اعتماد به جوانان و ایجاد مسئولیت برای آن‌ها، جوانان را نسلی مسئولیت‌پذیر بار بیاوریم تا نتایج مطلوبی به دست آید.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با اشاره به روز جهانی توانخواهان اضافه کرد: ایجاد اشتغال و تسهیل حمل و نقل عمومی بخشی از حقوق توانخواهان است وامید است بخشی از مشکلات و نیاز توانخواهان در جامعه حل شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77919/ثبت-تاریخ-استان-اصفهان-از-آغاز-نهضت-امام-خمینی-تا-وفات-ایشان
بستن   چاپ