پیام سپاهان
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:
وضعیت اصفهان در حوزه آلودگی هوا بحرانی است
يکشنبه 11 آذر 1397 - 21:13:04
پیام سپاهان - اصفهان- عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: وضعیت اصفهان در حوزه آلودگی هوا بحرانی است و لازم که خودروها در حالت توقف ماشین خود را خاموش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر ،‌ کوروش محمدی ظهر یک شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: با توجه به انتشار کلیپی در خصوص روشن نگه داشتن اتوبوس ها در ایستگاه ها و تشدید آلودگی هوا نیاز به تذکر جدی و مدیریت بیشتر در این زمینه حس می شود.
وی با اشاره به اینکه در این ارتباط مصوبه‌ای مطرح شده است،‌ بیان داشت: با وجود این مصوبه اما همچنان شاهد گزارش های خلاف روند تصویب مصوبه هستیم.
تصویب لایحه پژوهش 10 ساله تاریخ اصفهان مغایر با قانون است
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با اشاره به انعقاد قرارداد پژوهشی 10 ساله تاریخ اصفهان از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان،‌ اظهار داشت: تصویب این لایحه مغایر با قوانین گذشته است چرا که روال قانونی انجام این دست از پژوهش ها قبل از این به تصویب رسیده است و باید این مسیر طی شود.
وی تصویب این لایحه از سوی کمیسیون تلفیق را منوط به طی کردن روال قانونی آن در حالی دانست که کمیسیون فرهنگی باتصویب آن مخالفت کرده بود، و گفت: معاونت‌ها نباید در کار یکدیگر دخالت کنند.
محمدی با اعلام اینکه اعضای شورا خود نباید قوانین را دور بزنند ،‌ادامه داد: لایحه پژوهشی 10 ساله تاریخ اصفهان به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال باید در معاونت پژوهشی مطرح شود و اگر نیاز شد معاونت فرهنگی کمک کند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در این دوره از شورا شاهد نقدهای غیر کارشناسی و غیر منصفانه بودیم کما اینکهدر مقایسه با سه سال گذشته خود شاهد بهبود شاخص‌های اجتماعی و سرمایه‌های اجتماعی شهر اصفهان بودیم.
وی تصریح کرد: بخشی از نقدها برمبنای اغراض سیاسی و شخصی مطرح شده است.
محمدی از رشد و بالندگی در حوزه ارتباطات و تعاملات و شاخص‌های فرهنگی خبر داد و گفت: همچنین در عرصه نشاط اجتماعی بسیار خوب عمل شده است و مردم بسیار راضی بودند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77920/وضعیت-اصفهان-در-حوزه-آلودگی-هوا-بحرانی-است
بستن   چاپ