پیام سپاهان
قدردانی مجمع اتحادیه‌های انجمن‌های علمی از برگزارکنندگان ‌جشنواره حرکت
دوشنبه 12 آذر 1397 - 10:10:52 AM
ایسنا
  پیام سپاهان- - در این یادداشت آمده است: "با اتمام یازدهمین جشنواره ملی حرکت و به شکرانه توفیق و به رسم ادب؛ شایسته است از تلاش‌های بی‌شائبه و زحمات صادقانه مسئولان دانشگاه بزرگ اصفهان و کادر اجرایی پرتلاش جشنواره صمیمانه تشکر کنیم. بی‌شک برگزاری موفقیت‌آمیز بزرگترین رویداد علمی دانشجویی کشور حاصل همدلی، همفکری و کوشش تمامی پاسداران فرهنگ کشور و دلسوزان عرصه علمی به‌ویژه فعالان اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی سراسر کشور بوده است.

در این راستا ضمن تحسین اقدامات صورت‌گرفته از جانب اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌عنوان متولی این جشنواره و عزم جدی در اصلاح سیاستگذاری‌های حاکم بر جشنواره و اصلاحات مثبت صورت‌گرفته در بخش نمایشگاهی، می‌بایست به نیکی از پیوست‌های جانبی جشنواره نظیر حضور معنادار دانشجویان بین‌المللی، حضور وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، ورزش و جوانان و ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت‌های دانش‌بنیان و نیز بخش ارتباط با صنعت و برگزاری پنل‌های تخصصی و ارزشمند از قبیل تاک (تجربه، ایده و خلاقیت) و بخش ویژه جشنواره (انجمن پویا) یاد کرده و تقویت آن‌ها را در دوره بعد به‌عنوان یک ارزش افزوده مطالبه کنیم.

گفتنی است در این جشنواره مجمع اتحادیه‌های انجمن‌های علمی دانشجویی کشور با اجرایی کردن و رونمایی از اتوماسیون جامع اداری توسط معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر غفاری نقش خود را در تسهیل‌گری و شفافیت فرآیندها به خوبی ایفا کرد؛ امید است در آینده نزدیک اتوماسیون جامع اتحادیه‌های انجمن‌های علمی دانشجویی به بزرگترین آرشیو فعالیت‌های اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی کشور تبدیل شود. 

در پایان بر خود لازم می‌دانیم از حضور ارزشمند دکتر منصور غلامی مقام عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، در مراسم افتتاحیه یازدهمین جشنواره ملی حرکت که موجبات ارتقای علمی و دلگرمی تمامی شرکت کنندگان را فراهم آورد؛ صمیمانه قدردانی کنیم.

به امید آنکه در سایه اعتماد متقابل و با وحدت رویه بیشتر، گامی موثر در جهت ارتقای جشنواره ملی حرکت و ایرانی آباد و پیشرو برداریم".

بر اساس این گزارش، یازدهمین جشنواره ملی حرکت به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر دو بخش ارتباط با صنعت و بازار و گسترش ارتباطات بین‌المللی، چهارم تا هفتم آذر ماه جاری در دانشگاه اصفهان برگزار شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77928/قدردانی-مجمع-اتحادیه‌های-انجمن‌های-علمی-از-برگزارکنندگان-‌جشنواره-حرکت
بستن   چاپ