پیام سپاهان
شهردار مهاباد به زودی انتخاب خواهد شد
دوشنبه 12 آذر 1397 - 10:19:03 AM
مهر

پیام سپاهان- محمد فائضی اظهار داشت: برای انتخاب شهردار شهر مهاباد تا کنون بیش از چهار جلسه توسط اعضای شورای اسلامی شهر مهاباد برگزار شده است.

وی افزود: با اعلام شورای اسلامی شهر مبنی بر اینکه افراد برای تصدی شهرداری مهاباد باید رزومه ارائه دهند در این خصوص 10 نفر مدارک خود را تحویل داده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد گفت: با تعداد هشت نفر از افراد جلساتی برگزار شده و تحقیقات و بررسی هایی انجام شده تا با عملکردها و پست هایی که داشته اند یک نفر به عنوان گزینه نهایی انتخاب شود.

فائضی با بیان اینکه در مورد سه نفر از این افراد به نتایج نسبی رسیده ایم، تصریح داشت: افراد داوطلب دیگر حتی از شهر مهاباد اگر مایل باشند می توانند مدارک و رزومه خود را سریعا تحویل شهرداری دهند.

وی بیان داشت: انتخاب شهردار مهاباد به منظور برطرف شدن مشکلات و شروع کار های عمرانی شهرداری به زودی انجام خواهد شد که سه نفر افرادی که به نتایج نسبی رسیده ایم از خارج شهرستان هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد همچنین اظهار داشت: سه نفر گزینه آخر دارای مدارک فوق لیسانس و مهندسی عمران بوده و در سابقه عملکردشان، فعالیت در شهرداری وجود دارد.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/77931/شهردار-مهاباد-به-زودی-انتخاب-خواهد-شد
بستن   چاپ