پیام سپاهان
تشکیل کمیته حفاظت از آثار تاریخی در ادارات اوقاف
دوشنبه 12 آذر 1397 - 15:00:33
پیام سپاهان - مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اصفهان در نشست مشترک مدیران و کارشناسان ارشد ادارات کل میراث‌فرهنگی و اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از تشکیل کمیته مشترک حفاظت از آثار تاریخی خبر داد.
به‌گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و جمعی از مدیران این اداره با مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان و جمعی از مدیران و کارشناسان ارشد این اداره دیدار کرد.
فریدون الهیاری- مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان، اظهار کرد: بدون شک توسعه همکاری این دو سازمان می‌تواند به افزایش خدمات رسانی به هم میهنان منجر شود.
وی ادامه داد: با توجه به نگاه مثبت مدیران هر دو دستگاه مقرر شد تا با تشکیل کمیته‌ای مشترک با حضور کارشناسان ارشد ادارات کل اوقاف و میراث فرهنگی استان تمام بناهای تاریخی موقوفه در سراسر استان شناسائی و با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، سرمایه گذاران گردشگری در این مجموعه‌های تاریخی فعال شود تا از این طریق ضمن حفاظت از این بناهای تاریخی در سراسر استان به توسعه اقتصاد جوامع محلی یاری‌رسانی شود. 
مدیرکل میراث‌فرهنگی و گردشگری استان اصفهان تصریح کرد: در حوزه مرمت و نگهداری امامزاده‌های استان که دارای بناهای تاریخی هستند نیز توافق شد تا مرمت این بناهای تاریخی بر اساس نظرات کمیته مشترک با نظارت اداره کل میراث فرهنگی استان در سراسر استان اصفهان صورت گیرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77952/تشکیل-کمیته-حفاظت-از-آثار-تاریخی-در-ادارات-اوقاف
بستن   چاپ