پیام سپاهان
شهردار منطقه 7 شهرستان اصفهان:
با توجه به شرایط نقش جهان، نمی‌توان از اعتبارات شهرداری برای آن استفاده کرد
دوشنبه 12 آذر 1397 - 15:00:43
پیام سپاهان - شهردار منطقه 7 شهرستان اصفهان در خصوص احداث روگذر و زیر گذر برای رسیدن به ورزشگاه نقش جهان از سوی شهرداری گفت: با توجه به اینکه ورزشگاه نقش جهان یک طرح ملی است، اگر قرار است طرحی در رابطه با زیرگذر و روگذر برای ورودی ورزشگاه اجرا شود باید دستور آن به شهرداری ابلاغ شود. نباید هزینه زیرگذر و روگذر به شهرداری و شهروندان تحمیل شود و باید از بودجه دولت برای تأمین طرح ترافیک ورزشگاه نقش جهان استفاده کنیم.
علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، در رابطه با مسائل ترافیکی هنگام ورود به ورزشگاه نقش جهان، اظهار کرد: ورزشگاه نقش جهان به طور کلی یک طرح ملی در اصفهان است و کل ورزشگاه به این عنوان احداث شده است. در مرحله اول به عنوان دهکده المپیک و بعد از آن به عنوان ورزشگاه نقش جهان شناخته می‌شود که در زمان استانداری زرگرپور به فولاد مبارکه و دولت واگذار شد. در حال حاضر ورزشگاه قابل بهره برداری است و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از آن استفاده می‌کند.
وی با بیان اینکه ورزشگاه نقش جهان در خارج از محدوده خدمات شهری منطقه 7 شهرداری اصفهان قرار دارد، گفت: نقش جهان جزوئئ از حریم شهرستان اصفهان است. ما تنها وظیفه‌ای که داریم دادن خدمات نظافت است. نقش جهان یک طرح ملی است که مطالعات لازم در مورد آن انجام شده است که یکی از این طرحها مطالعات ترافیکی ورزشگاه است. در زمان احداث ورزشگاه مطالعات ترافیکی انجام شده و شاید راهکارهای مناسبی هم برای آن ارائه شده باشد؛ اما ورزشگاه نقش جهان زیر مجموعه شهرداری نیست و زیر نظر اداره کل ورزش جوانان است.
شهردار منطقه 7 شهرستان اصفهان، خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان تا آنجا که توانسته است خدماتی را برای ورزشگاه اجرایی کرده است و اگر قرار است طرحی در رابطه با زیرگذر و روگذر برای ورودی ورزشگاه اجرا شود باید دستور آن به شهرداری ابلاغ شود. نباید هزینه زیرگذر و روگذر به شهرداری و شهروندان تحمیل شود و باید از بودجه دولت برای تأمین طرح ترافیک ورزشگاه نقش جهان استفاده کنیم.
وی ادامه داد: شهرداری نمی‌تواند از بودجه مردم اصفهان برای یک پروژه ملی استفاده کند و باید اعتبارات طرح ترافیکی از دولت اخذ شود. تا به امروز به ما هیچ گونه طرحی برای اجرا داده نشده است. اول باید ردیف بودجه طرحهای ترافیکی تأمین شود تا بعد از آن برای اجرا به شهرداری ابلاغ شود. ما می‌توانیم در این طرح تنها برای اجرا در کنار اداره کل وروزش جوانان باشیم و این پروژه ملی را به سرانجام برسانیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77958/با-توجه-به-شرایط-نقش-جهان،-نمی‌توان-از-اعتبارات-شهرداری-برای-آن-استفاده-کرد
بستن   چاپ