پیام سپاهان
نوری:
با این اوصاف نمی‌توانیم کسب سهمیه المپیک کنیم
دوشنبه 12 آذر 1397 - 15:00:49
پیام سپاهان - کماندار ملی پوش می‌گوید با مشکلات مالی درگیر آن هستیم، نمی‌توانیم سال آینده سهمیه‌ای برای المپیک کسب کنیم و امیدواریم استاندار اصفهان پیگیر موضوعات مطرح شده در جلسه دیروز باشد.
هادی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص دیدار روزگذشته ای که با استاندار اصفهان داشتند، اظهار کرد: جلسه بسیار خوبی بود. ما روز گذشته به صورت خودجوش به استانداری رفتیم و اصلاً فکر اینکه با استاندار بتوانیم دیدار کنیم را نمی‌کردیم.
وی ادامه داد: پنج سالی که در ورزش حرفه‌ای کار می‌کنم، یکبار هم نتوانستیم با استانداران قبلی استان اصفهان دیدار داشته باشیم. روز گذشته در سومین روز کاری استاندار توانستیم در مشغله کاری بالایی که داشتند دیداری صمیمانه با وی داشته باشیم و فکر می‌کنم خبرهای خوبی برای ورزش اصفهان در پیش باشد.
کماندار ملی پوش در خصوص اینکه آیا وعده یا قولی از سوی استاندار مطرح شد یا خیر، عنوان کرد: هیچ وعده‌ای داده نشد ولی نشست صمیمانه‌ای با استاندار بود تا درددل‌های ورزشکاران شنیده شود. تنها قولی که داده شد پیگیری موضوعات مطرح شده بود.
وی پیرامون مطرح شدن وعده محسن مهرعلیزاده در جلسه عنوان کرد: این موضوع در جلسه مطرح شد و همگی این بحث را عنوان کردیم که وعده‌های مسئولان دیگر استان‌ها عملی شده و فقط استان اصفهان مانده است. در همین راستا قرار شد از سوی مسئولان استانداری در اسرع وقت پیگیر این موضوع شوند.
نوری درباره اینکه اگر وعده استاندار قبلی محقق نشود چه کار خواهند کرد، گفت: متاسفانه همانند 4 سال پیش خواهد شد. شاید آن زمان درگیری مالی زیادی نداشتیم ولی اکنون با این اوضاع نمی‌توانیم سال آینده سهمیه‌ای برای المپیک کسب کنیم.
وی با ابراز خوش بینی به نتایج جلسه اظهار کرد: اینکه ما می‌توانیم به صورت سرزده به استانداری بیاییم و دیداری با استاندار داشته باشیم برای ما دلگرمی بود و امیدوارم همانند دیروز که از ما پذیرایی شد، این روند ادامه پیدا کند و برای درددل بچه‌ها راه حلی پیدا شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77965/با-این-اوصاف-نمی‌توانیم-کسب-سهمیه-المپیک-کنیم
بستن   چاپ