پیام سپاهان
پرداخت پاداش مدال آوران آسیایی اصفهان پیگیری می شود
دوشنبه 12 آذر 1397 - 18:58:25
پیام سپاهان - اصفهان - مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: این مجموعه پاداش وعده داده شده از سوی استاندار پیشین به مدال آوران اصفهانی بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا را پیگیری می کند.
محسن مهرعلیزاده استاندار سابق اصفهان اصفهان، تیر امسال در دیدار با اعضای کمیته برگزاری بازی‌های آسیایی جاکارتا و اعضای شورای المپیک آسیا گفته بود که هر یک از ورزشکاران استان که در مسابقات آسیایی جاکارتا طلا، نقره یا برنز کسب کنند به ترتیب 500 ، 300 و 200 میلیون ریال پاداش دریافت می کنند که به گفته این مقام آوران، وعده مزبور تاکنون محقق نشده است.
به گزارش ایرنا، محمد سلطان حسینی روز دوشنبه در جلسه ای با موضوع بررسی درخواست های ورزشکاران اعزامی به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی که در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، افزود: سرجمع مبلغی که باید به عنوان پاداش به ورزشکاران اصفهانی این مسابقات اختصاص یابد، حدود 10 میلیارد ریال است و برای تامین این مبلغ باید نهادها و دستگاه ها مرتبط دیگر نیز مشارکت کنند.
وی اضافه کرد: برغم سختی تامین مبلغ یاد شده در شرایط مالی کنونی، پیگیری لازم انجام خواهد شد.
سلطان حسینی تصریح کرد: پیشرفت ورزش در این منطقه نیازمند همکاری بیشتر باشگاه ها، صنایع و دستگاه های مختلف است.
مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان با بیان اینکه شمار افتخارآفرینان ورزشی این خطه همواره رو به افزایش بوده است، خاطرنشان کرد: تعدد مقام آوران رشته های گوناگون باعث می شود که وعده های داده شده در باره پرداخت پاداش نیز محقق نشود.
سلطان حسینی افزود: در بازی های آسیایی 2014 "اینچئون" کره جنوبی، اصفهان 20 نماینده داشت که این تعداد در بازی های آسیایی 2018 "جاکارتا" اندونزی به 50 نفر رسید.
وی اضافه کرد: در بازی های پاراآسیایی 2014 اینچئون، اصفهان دارای 10 نماینده بود که این شمار در بازی های آسیایی امسال به 25 نفر افزایش پیدا کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار داشت: مقایسه این آمار نشان می دهد که در بسیاری از مواقع به دلیل ازدیاد نفرات نمی توان از همه تجلیل کرد و به آنها پاداش داد.
وی با ذکر آمار دیگری خاطرنشان کرد: ورزشکاران استان در سال 92 حدود یکهزار و 100مدال در عرصه های ملی و بین المللی کسب کردند و این آمار از ابتدای امسال تاکنون به سه هزار و 700 مدال رسیده است.
استان اصفهان 300 هزار ورزشکار سازمان یافته و همچنین یکهزار و 350 باشگاه ورزشی دارد.
در جلسه امروز بررسی درخواست های ورزشکاران اعزامی اصفهان به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی، علیرضا مختاری همامی مدال آور دو و میدانی معلولان و سمیرا عطاردیان عضو تیم ملی کبدی بانوان ایران به نمایندگی از ورزشکاران حضور داشتند و در باره مشکلات افتخارآفرینان رشته های مختلف سخن گفتند.
6027/6020

http://www.sepahannews.ir/fa/News/77985/پرداخت-پاداش-مدال-آوران-آسیایی-اصفهان-پیگیری-می-شود
بستن   چاپ