پیام سپاهان
حادثه رانندگی در کاشان یک کشته و چهار مجروح برجای گذاشت
سه شنبه 13 آذر 1397 - 12:12:34
پیام سپاهان - کاشان – رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بر اثرتصادف رانندگی یک دستگاه برلیانس با تراکتور و موتورسیکلت در این منطقه ، یک نفر کشته و چهار نفر مصدوم شدند.
دکتر حسین ریاحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سانحه رانندگی شامگاه دوشنبه در جاده روستایی چنار به برزآباد از توابع این شهرستان رخ داد که در پی آن سه دستگاه آمبولانس از مرکز فوریتهای پزشکی و جمعیت هلال احمر کاشان به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: چهار مجروح این حادثه شامل راننده و 2 سرنشین زن خودرو برلیانس و راننده تراکتور پس از اقدام های اولیه درمانی با شرایط ایمن به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال داده شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان یادآور شد: در این سانحه رانندگی موتور سیکلت سوار 23 ساله به علت شدت جراحت های وارده، قبل از رسیدن اورژانس جان خود را از دست داد.
به گفته وی بر اساس اطلاعات دریافتی حال مجروحان انتقال داده شده به بیمارستان رضایت بخش اعلام شده است.
بر اساس آمارهای انتشار یافته 130 نفر درسال جاری در جریان حادثه های رانندگی در جاده های ارتباطی شهرستان کاشان آسیب دیده و نزدیک به 36 نفر نیز جان خود را از دست دادند.
/ 6022 / 6136

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78020/حادثه-رانندگی--در-کاشان-یک-کشته-و-چهار-مجروح-برجای-گذاشت
بستن   چاپ