پیام سپاهان
دبیر هیئت بوکس اصفهان:
امیدوارم صدا و سیما در رابطه با بوکس تجدید نظر کنند
سه شنبه 13 آذر 1397 - 12:13:22
پیام سپاهان - دبیر هیئت بوکس استان اصفهان گفت: یک ورزشکار نیاز دارد از لحاظ روحی، مادی و معنوی تشویق شود و پوشش رسانه‌ها به خصوص صداوسیما، می‌تواند به رشد و پرورش این رشته ورزشی کمک کند.
مهدی شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، با اشاره به اعزام تیم بوکس نونهالان پسران اصفهان به المپیاد نخبگان ورزشی اظهار کرد: این رقابت‌ها در سیستان و بلوچستان برگزار شد که 10 نفر را به این مسابقات اعزام کردیم. خوشبختانه توانستیم در این تورنمنت 2 نقره و 6 برنز به دست بیاوریم.
وی با بیان اینکه هیئت در حال آماده‌سازی تیم بزرگسالان استان است، افزود: تیم بزرگسالانی که در گذشته داشتیم تیم بدی نبود، اما تصمیم به جوانگرایی کردیم. 3 سال پیش در جریان استعدادیابی که داشتیم نفرات خوب و مستعدی را پیدا کردیم که بر روی آن‌ها کار شد. در حال حاضر تیم هیئت بوکس اصفهان بسیار جوان است و میانگین سنی آن‌ها بین 19 تا 23 سال است. در حال حاضر هیئت اهداف خود را بر روی پشتوانه سازی برای آینده گذاشته است که خوشبختانه توانسته‌ایم در این مسئله تا حدودی موفق باشیم.
دبیر هیئت بوکس استان اصفهان علت عدم نتیجه‌گیری این رشته ورزشی در ایران را عدم پوشش رسانه‌ای دانست و گفت: یک ورزشکار نیاز دارد از لحاظ روحی، مادی و معنوی تشویق شود و پوشش رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما، می‌تواند به رشد و پرورش این رشته ورزشی کمک کند. زمانی که تلویزیون نباشد اسپانسرها برای بوکسورها به میدان نمی‌آیند و همین باعث شده است که بوکس مظلوم واقع شود.
شفیعی ادامه داد: عدم تأمین مالی مناسب باعث می‌شود که سن ورزش قهرمانی پایین بیاید و ورزشکار بعد از ازدواج و یا به خاطر دغدغه‌های مالی این ورزش را کنار بگذارد. آدم‌های با استعدادی به ورزش بوکس آمدندکه به علت نبود منابع مالی مناسب از این ورزش کناره گیری کردند. امیدوارم مسئولین صدا و سیما در رابطه با بوکس تجدید نظر کنند.
کد خبرنگار:13026
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78023/امیدوارم-صدا-و-سیما-در-رابطه-با-بوکس-تجدید-نظر-کنند
بستن   چاپ