پیام سپاهان
بازیکن تیم بسکتبال کاشان:
دوست دارم در MBA بازی کنم
سه شنبه 13 آذر 1397 - 12:13:23
پیام سپاهان - بازیکن جوان اصفهانی تیم خانه بسکتبال کاشان گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم در سال‌های آینده به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنم که یکی از این موفقیت‌ها بازی کردن در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (MBA) است.
مهدی آقاجان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، اظهارکرد: خدارا شاکرم که توانستیم در بازی مقابل مانیزان کرمانشاه به پیروزی دست پیدا کنیم که همه اینها نتیجه تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم بوده است. خوشبختانه کادر فنی با دانشی در تیم وجود دارد که توانسته‌اند تیم را به تعادل برسانند.
وی ادامه داد: در بازی مقابل مانیزان در کوارتر اول حدود 10 امتیاز عقب افتادیم و فکر می‌کنم اوایل بازی نتوانستیم با تمرکز بازی کنیم، اما درکوارترهای بعدی تیم خودش را پیدا کرد و توانستیم با نتیجه 98 بر 90 تیم حریفمان را شکست دهیم. امیدوارم در هفته آینده نیز مقابل امید تهران نتیجه مناسبی کسب کنیم.
بازیکن جوان اصفهانی تیم خانه بسکتبال کاشان افزود: متولد سال 79 هستم و به اردوی تیم ملی دعوت شدم که متاسفانه خط خوردم. تمام تلاشم را خواهم کرد تا در سال‌های آینده به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنم که یکی از این موفقیت‌ها بازی کردن در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (MBA) است.
به گزارش ایسنا، تیم خانه بسکتبال کاشان توانسته است با دو برد در گروه B شمال مسابقات بسکتبال دسته اول بزرگسالان کشور پس از کوچین آمل با 4 برد و حقوق اراک با سه برد، در رده سوم مسابقات قرار بگیرد و هفته آینده این تیم میهمان تیم امید تهران خواهد بود. در قسمت شمال دو گروه شش تیمی و در قسمت جنوب دو گروه چهار تیمی حضور دارند که تیم‌های شرکت کننده به رقابت می‌پردازند.
کد خبرنگار:13026
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78024/دوست-دارم-در-MBA-بازی-کنم
بستن   چاپ