پیام سپاهان
حاشیه های مهمانی شجاع خلیل زاده برای بازیکنان پرسپولیس
سه شنبه 13 آذر 1397 - 12:16:22
پیام سپاهان - پس از پایان بازی با ماشین‌سازی، شجاع خلیل زاده مدافع گل‌زن پرسپولیس همبازیانش را به مهمانی ناهار دعوت کرد که حواشی جالب توجهی داشت
در ضیافت ناهار خلیل‌زاده برای بازیکنان پرسپولیس چه گذشت؟
ضیافت شجاع خلیل‌زاده در رستوران تریلوژی حوالی خیابان ولنجک تهران برگزار شد و البته شجاع هم برای پرسپولیسی‌ها سنگ تمام گذاشت.
همه آمدند غیر از 3 نفر!
تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس خودشان را به رستوران رساندند و فقط 3 نفر غیبت کردند؛ مصطفی قنبرپور سرپرست پرسپولیس، احمد نوراللهی و محمد انصاری نتوانستند خودشان را به این ضیافت برسانند. البته عذر محمد انصاری به دلیل مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی موجه بود. او مشغول رسیدگی به زانوی آسیب‌دیده خود است.
منو باز است
همان ابتدا که بازیکنان پرسپولیس وارد رستوران شدند از شجاع پرسیدند چی سفارش بدهند تا بیشتر توی خرج بیفتد! خلیل‌زاده هم خیال همه را راحت کرد: «منو باز است؛ هر چی می‌خواهید سفارش بدهید!»
نوشابه ممنوع!
نوشابه گازدار برای فوتبالیست حرفه‌ای مضر است و اغلب مربیان فوتبال بازیکنان خود را از نوشیدن آن بر حذر می‌دارند. دیروز برخی بازیکنان می‌خواستند نوشابه سفارش بدهند که با نگاه برانکو پشیمان شدند. مربیان پرسپولیس به بازیکنان دستور دادند با غذای خود فقط آب‌میوه بخورند!
علیپور با شنتیا آمد
علی علیپور که همشهری و همزبان شجاع خلیل‌زاده است همراه پسرش شنتیا به این ضیافت خودمانی آمد. بازیکنان پرسپولیس هم با دیدن این کودک خردسال به وجد آمده و تا می‌توانستند سر به سر پسر علیپور گذاشتند.
کلیپ گل‌های سیدجلال پخش شد
دیروز نشست خبری خداحافظی کاپیتان پرسپولیس از بازی‌های ملی برگزار شد. بر همین اساس شجاع خلیل‌زاده که رابطه بسیار دوستانه‌ای با سیدجلال حسینی دارد سلیقه به خرج داد و کلیپی از 8 گل این مدافع سرسخت در بازی‌های ملی را پخش کرد. در حین پخش گل‌های سیدجلال حسینی در رستوران، همبازیان کاپیتان حسابی او را تشویق کردند.
شوخی برانکو با شجاع و بشار رسن
برانکو، سرمربی پرسپولیس که دیروز حسابی حس شوخ‌طبعی‌اش گل کرده بود سر به سر شجاع خلیل‌زاده و بشار رسن گذاشت. مرد کروات رو به شاگردانش کرد و گفت: «راستی بشار رسن مرد سال فوتبال عراق شده است. سر تمرین یادم رفت به بشار تبریک بگویم یا از او تقدیر کنم. حالا که اسپانسر خیلی خوبی مثل شجاع خلیل‌زاده پیدا کردیم بهترین فرصت است تا از بشار رسن تقدیر و تشکر کنیم!»
منبع: خبرورزشی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78027/حاشیه-های-مهمانی-شجاع-خلیل-زاده-برای-بازیکنان-پرسپولیس
بستن   چاپ