پیام سپاهان
انتقاد استاندار از سرمایه‌گریزی اصفهان
سه شنبه 13 آذر 1397 - 17:05:44
پیام سپاهان - استاندار اصفهان گفت: هر مدیری به هر میزان که می تواند باید بستر حضور سرمایه گذاران را در استان فراهم نماید.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در دیدار جمعی از مدیران و گروهی از اقشار مختلف مردم، اظهار کرد: استان اصفهان دارای ظرفیت بالا و بدنه ی کارشناسی قوی است و این مدیران هستند که باید از بدنه ی کارشناسی اصفهان بهترین بهره مندی را داشته باشند.
استاندار اصفهان با بیان اینکه کارشناسان استان اصفهان حرف برای گفتن داشته و دارند، افزود: امروز در جنگ اقتصادی، فرهنگی و جنگ نرم شدید دشمن علیه اسلام و ایران هستیم و باید با بهره مندی از این ظرفیت ها و روحیه جهادی به مبارزه برخیزیم تا در این جنگ پیروز شویم.
رضایی با بیان اینکه باید با وجود محدودیت های موجود بتوانیم خوب کار کنیم و نتیجه خوبی به دست آوریم، افزود: بسیاری از ما عادت به مدیریت هزینه داریم، اما باید بسیاری از فعالیت ها به بخش خصوصی واگذار گردد و مدیران وظیفه ی مدیریت و نظارت را بر عهده بگیرند.
وی با انتقاد از تبدیل اصفهان به استانی سرمایه گریز؛ ادامه داد: یکی از دلایل آن می تواند کمبود آب باشد ولی عوامل دیگری نیز وجود دارد و باید در نظر داشت که با روال عادی کار کردن در این شرایط جنگ اقتصادی مشکلات حل نخواهد شد بلکه روحیه جهادی و تلاش مضاعف نیاز است.
استاندار اصفهان بر ملاقات عمومی مدیران با مردم تاکید کرد و افزود: آشنایی مستقیم با مشکلات مردم اهمیت بسیاری دارد و باید فرآیندهای پیچیده ی اداری آسان شود زیرا بخشنامه ها برای سهولت کار مردم و نه برای سخت تر شدن روند اداری تدوین شده است.
رضایی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ مصرف آب اصلاح و همه باید در این خصوص مسئولیت های خود را به خوبی به انجام رسانند، تصریح کرد: باید از ظرفیت سمن ها و تشکل های استان استفاده نمود چرا که بزرگترین ظرفیت استان، نیروی انسانی فهیم و خبره آن است.
استاندار اصفهان با بیان اینکه صرف شعار بدون عمل دیوار بی اعتمادی را بنیان خواهد گذاشت، اظهار کرد: باید پس از انجام کامل کارها، نتایج آن به مردم اعلام شود.
وی تاکید کرد: هر مدیری به هر میزان که می تواند باید بستر حضور سرمایه گذاران را در استان فراهم نماید.
باید به جوانان و پتانسیل بانوان باور داشته باشیم و بدانیم که بدون حضور سرمایه گذاران؛ توان جوانان و بانوان دولت نمی تواند کاری از پیش ببرد.
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه مدیران باید مردمی تر باشند و با تلاش مضاعف هر روز را بهتر از روز قبل بسازند، افزود: باید به دیدگاه های مختلف احترام گذاشت و اعتدال را سرمشق و الگوی خود قرارداد و بر مبنای چارچوب های نظام، دیدگاه های مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید فعالیت نمود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78043/انتقاد-استاندار-از-سرمایه‌گریزی-اصفهان
بستن   چاپ