پیام سپاهان
آشنایی با کسب و کارهای دانش‌بنیان حوزه سلامت در اصفهان
سه شنبه 13 آذر 1397 - 17:05:46
پیام سپاهان - به منظور توسعه و ترویج آموزش‌های تخصص و مهارتی در حوزه فناوری سلامت، کارگاه آموزشی با عنوان "راه‌اندازی کسب و کار دانش‌بنیان در حوزه سلامت" طی روزهای 14 و 15 آذرماه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد.
دبیر اجرایی کارگاه آموزشی "راه اندازی کسب و کار دانش بنیان در حوزه سلامت" در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: این کارگاه ویژه دانشگاه‌های علوم پزشکی منطقه هفت کشور است که شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان، کاشان، یزد و شهرکرد می‌شود.
انوشه زرگر خرازی با اشاره به محورهای برگزاری این همایش، گفت: طراحی مدل کسب و کار در حوزه سلامت، مالکیت فکری و ثبت اختراع، الزامات ثبت و درخواست مجوز شرکت‌های دانش بنیان، اخذ مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی و سازمان غذا و دارو از محورهای اصلی این همایش 2 روزه در اصفهان است. 
وی با بیان اینکه این همایش همراه با نمایشگاه محصولات مرتبط با حوزه سلامت برگزار می شود، خاطرنشان کرد: بیش از 20 شرکت مستقر در مراکز رشد دانشگاه‌های علوم پزشکی منطقه هفت کشور در این همایش سراسری حضور دارند و به ارائه محصولات مرتبط با تجهیزات پزشکی، تغذیه، بهداشت و سلامت می پردازند.
وی تصریح کرد: این برنامه در قالب کارگاه آموزشی با ارائه سخنرانی درخصوص موضوعات مرتبط با محورهای همایش طی 2 روز برگزار می شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78045/آشنایی-با-کسب-و-کارهای-دانش‌بنیان-حوزه-سلامت-در-اصفهان
بستن   چاپ