پیام سپاهان
مدیر آموزش و پرورش اردستان خبر داد:
برگزاری 10 همایش علمی برای دانش آموزان اردستانی
سه شنبه 13 آذر 1397 - 17:05:53
پیام سپاهان - اردستان- مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: بیش از 10 همایش علمی برای پایه های مختلف آموزشی در یکماه گذشته انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، عیسی شفیعی ظهر سه شنبه در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش اردستان اظهار داشت: نمایندگان انجمن های دانش آموزی دوره مسئولیتشان به پایان رسیده است و باید به شکل مجدد افرادی انتخاب شوند.
وی افزود: بیش از 10 همایش علمی برای پایه های مختلف آموزشی در یک ماه گذشته انجام شده تا دانش آموزان برای انتخاب رشته های مد نظر آزادانه تصمیم گیری کنند.
مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: برنامه ریزی برای جشن تکلیف در پایه سوم دبستان با نام دختران آسمانی انجام شده است تا در یک روز جمعه همراه با اقامه نماز جمعه انجام شود.
شفیعی با بیان اینکه از سوی مدارس و نیاز به برگزاری کلاس های فوق برنامه به ما اعلام شده است، تصریح کرد: هزینه این گونه کلاسها باید در شورای آموزش و پرورش به تصویب برسد.
گرایش53 درصد دانش آموزان اردستان به رشته های فنی
وی افزود: نقش رسانه ها در شناسایی و معرفی افراد بیسواد در منطقه می تواند خیلی مهم باشد تا افرادی که نیاز به سواد دارند راهنمایی شوند.
مدیر آموزش و پرورش اردستان با توجه به اینکه 53 درصد از دانش آموزان به سمت رشته های فنی گرایش داشته اند، افزود: باید در زمینه تقویت امکانات و تجهیزات مدارس فنی و حرفه ای تلاش ویژه ای انجام شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78055/برگزاری-10-همایش-علمی-برای-دانش-آموزان-اردستانی
بستن   چاپ