پیام سپاهان
میلاد فخرالدینی:
پرسپولیس زیر توپ می‌زد/ ذوب‌آهن نیم فصل دوم متحول می‌شود
سه شنبه 13 آذر 1397 - 20:36:26
پیام سپاهان - هافبک تیم فوتبال ذوب آهن که در دیدار برابر پرسپولیس اخراج شد گفت: قضاوت داور بد بود و من را بی دلیل اخراج کرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، میلاد فخرالدینی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و حتی می توانستیم به گل هم دست پیدا کنیم اما متاسفانه بدشانس بودیم و چند موقعیتمان به گل تبدیل نشد. پرسپولیس پس از اخراج من از دقیقه 80 تنها زیر توپ می زد و هیچ حرکت مثبتی از خود نشان نداد.
وی در خصوص قضاوت داور هم گف: متاسفانه عملکرد داور بد بود. من حتی به بازیکن حریف هم برخورد نکردم اما نمی دانم چرا او من را اخراج کرد و این نقطه تاریک قضاوت این دیدار بود.
هافبک ذوب آهن در پاسخ به این سئوال که سرمربی ذوب آهن در نشست خبری بعد از بازی گفته قضاوت داور خوب بوده است گفت: آقای منصوریان از بیرون از زمین به بازی نگاه می کرد و چون داخل زمین نبود شاید متوجه این نشده که داور بدون هیچ برخوردی که با بازیکن حریف داشتم من را اخراج کرده است.
فخرالدینی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن باشید ذوب آهن در نیم فصل دوم متحول خواهد شد. منصوریان تازه به تیم آمده و هنوز نتوانسته تفکرات خود را به بازیکنان القا کند. بنابراین با توجه به تعطیلات نیم فصل و زمانی که برای آماده سازی تیم وجود دارد این مهم صورت خواهد گرفت.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78088/پرسپولیس-زیر-توپ-می‌زد--ذوب‌آهن-نیم-فصل-دوم-متحول-می‌شود
بستن   چاپ