پیام سپاهان
سیدجلال حسینی:
هواداران پرسپولیس مرا غافلگیر کردند/ شرایط نیم فصل دوم فرق می‌کند
سه شنبه 13 آذر 1397 - 20:36:29
پیام سپاهان - مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از همه هواداران ممنونم که امروز مرا سورپرایز کردند و من تنها می توانم دست آنها را از دور می‌بوسم.

به گزارش خبرنگار مهر ، سید جلال حسینی مدافع تیم پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی گفت: بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتیم. البته ذوب آهن حریف سرسختی بود ولی با توجه به اعتماد به نفس بالایی که بازیکنان ما دارند، توانستیم یک برد دیگر را به سود پرسپولیس رقم زده و شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم.
وی افزود: بضاعت پرسپولیس همین است. ما باید صبور باشیم تا دو دیدار بعدی مان به پایان برسد و سپس پنجره نقل و انتقالات باز شود.
کاپیتان پرسپولیس در خصوص خداحافظی اش از تیم ملی گفت: باید این کار را می کردم. دیگر زمان آن رسیده بود که باید از فوتبال ملی خداحافظی می کردم اما همه بزرگان فوتبال مرا مورد لطف خود قرار داده و تمجید کردند. من مدیون خیلی از آنها هستم و با افتخار از تیم ملی خداحافظی کردم.
حسینی در خصوص تشویق وی توسط هواداران اظهار داشت: هرچه دارم از هواداران است. آنها مرا شرمنده خود کردند و نمی دانم چطور پاسخگوی آنها باشم. امروز هم در ورزشگاه برای من سنگ تمام گذاشتند و من تنها می توانم از دور دست آنها را ببوسم.
کاپیتان پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: شرایط برای نیم فصل دوم فرق می کند و ما باید تمام امتیازات را کسب کنیم تا بتوانیم یک بار دیگر با اقتدار قهرمان شویم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78091/هواداران-پرسپولیس-مرا-غافلگیر-کردند--شرایط-نیم-فصل-دوم-فرق-می‌کند
بستن   چاپ