پیام سپاهان
رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان خبر داد:
آموزش راهکارهای پیشگیری از ایدز با محوریت مناطق محروم
چهارشنبه 14 آذر 1397 - 09:40:53
پیام سپاهان - اصفهان- رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان گفت: در قالب برنامه مدار سلامت،‌ راهکارهای پیشگیری از ایدز تا پایان هفته به شهروندان آموزش داده می شود.

فریناز تولائیان در گفت‌ و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برنامه مدار سلامت در راستای توسعه آگاهی‌های عمومی شهروندان در زمینه پیشگیری از ابتلاء به بیماری ایدز، از 10 آذرماه آغاز و تا شانزدهم ادامه دارد.
وی بیان داشت: این برنامه با شعار جهانی «برای آگاهی از سلامت خود، من هم آزمایش اچ. آی.وی می دهم» به مدت یک هفته از 10 آذر ماه الی 16 آذرماه در اماکن عمومی پر تردد اصفهان برگزار می‌شود.
رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان ادامه داد: ارائه راهکارهای پیشگیرانه در حوزه بیماری‌های واگیردار می‌تواند تا حدی زیادی در کاهش آمار مبتلایان موثر واقع شده و هزینه های درمانی را تا حد زیادی کاهش دهد.
وی افزود : برنامه مدار سلامتی در طول هفته در مناطق دارک، زینبیه، حصه،‌ معراج، بهارستان، منطقه میدان جمهوری و ملک شهر، همت آباد، خانه اصفهان و کوه صفه به اجرا درمی آید.
تولائیان گفت: این برنامه با مشارکت معاونت بهداشت استان اصفهان همزمان با هفته ملی اطلاع رسانی و پیشگیری از ایدز در سه بخش ارائه خدمات آموزشی، تست خون و تشخیص بیماری ایدز و ارائه مشاوره اجرایی خواهد شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78116/آموزش-راهکارهای-پیشگیری-از-ایدز-با-محوریت-مناطق-محروم
بستن   چاپ