پیام سپاهان
متن نامه استعفای نمایندگان اصفهان در اعتراض به بودجه آب استان
چهارشنبه 14 آذر 1397 - 13:22:30
پیام سپاهان - یک عضو مجمع نمایندگان اصفهان از استعفای نمایندگان این استان خبر داد و گفت که این اقدام در اعتراض به حذف بودجه مربوط به آب استان اصفهان انجام شده است.
حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: نمایندگان استان اصفهان در نامه‌ای به صورت دسته جمعی به آقای لاریجانی دلایل استعفای خود را مطرح کردند.
وی توضیح داد: دلیل استعفا وعده‌های آقای روحانی به مردم استان اصفهان و تبلیغات انتخاباتی در سال های 92 و 96 برای جاری شدن آب بود که هیچ قدمی برای آب استان اصفهان و احیای زاینده رود برداشته نشده است. از آن طرف پروژه‌هایی که از قبل در دستور کار بوده و ردیف در بودجه داشتند را حذف کردند.
نماینده فلاورجان یادآور شد: این آبی بوده که صرفا برای آشامیدن مردم استان اصفهان صرف می‌شده و هیچ ارتباطی با کشاورزی و مسائل سایر صنایع و کارهای تولیدی ندارد.
موسوی لارگانی مجددا تاکید کرد: ما به دلیل وعده‌های رئیس جمهور به مردم اصفهان و حذف ردیف‌های بودجه‌ای مربوط به استان اصفهان استعفا دادیم.
به گزارش ایسنا،‌ در نامه استعفای نمایندگان اصفهان آمده است:
«بسمه تعالی
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، جناب اقای دکتر لاریجانی
با سلام و احترام
همانطور که مستحضرید و یک مورد در حضور جنابعالی با وزیر محترم نیرو مشکلات آب استان اصفهان مورد بحث و بررسی قرار گرفت، متاسفانه با توجه به اینکه آقای رئیس جمهور در فعالیت های تبلیغاتی انتخاباتی احیای رودخانه زاینده رود را در حضور مردم اعلام و سالها از آن قرار می گذرد، احیای زاینده رود که هیچ، سازمان برنامه و بودجه علی‌رغم پیگیری بسیار زیادی که انجام شده حتی از گذاشتن اعتبار و ردیف مرتبط با تامین آب شرب (که در سال جاری تا مرز بحران جلو رفت) خودداری کرد، لذا در صورتی که نتوانیم حداقل حق مردم استان و جمعیت چندین میلیونی را برای تامین آب شرب آنها از طریق این دولت تامین نماییم، دلیلی برای حضور و مسئولیت نمایندگی نمی بینیم و ما امضا کنندگان زیر استعفای خود را تقدیم و از زمان تقدیم از حضور در صحن و کمیسیون ها خودداری می کنیم تا تعیین تکلیف مشخص شود.»
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78135/متن-نامه-استعفای-نمایندگان-اصفهان-در-اعتراض-به-بودجه-آب-استان
بستن   چاپ