پیام سپاهان
سرمربی تیم ملی جوانان دارت مطرح کرد:
اصفهان یکی از قطب‌های دارت کشور است
چهارشنبه 14 آذر 1397 - 13:22:36
پیام سپاهان - سرمربی تیم ملی دارت جوانان از آمادگی تیم ملی و شرایط میزبانی اصفهان می‌گوید.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، چهاردهمین اردوی تیم ملی جوانان دختران و پسران دارت کشور از دیروز سه‌شنبه 13 آذرماه در سالن دارت نقش‌جهان آغاز و تا امروز ادامه دارد.
حمیدرضا مؤمنی، سرمربی تیم ملی جوانان دارت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، در خصوص آمادگی بازیکنان اظهار کرد: تا زمان اعزام تیم ملی دارت به مسابقات جهانی رومانی حدود 8 ماه دیگر باقی‌مانده است و بازیکنان در وضعیت خوبی هستند. برخی از این بازیکنان در مسابقات گذشته همیشه جزء چهار نفر برتر مسابقات بزرگسالان بوده‌اند که نشان‌دهنده میزان آمادگی بازیکنان است.
وی پیرامون وضعیت میزبانی شهر اصفهان برای این اردو گفت: امسال دومین اردویی است که در اصفهان برگزار می‌کنیم و ازآنجایی‌که اصفهان یکی از قطب‌های دارت کشور است، نفرات خوبی را به تیم ملی بزرگسالان معرفی کرده است. همچنین مسئولین اصفهان شرایط سالن مسابقات، محل اسکان و برنامه‌های غذایی خوبی را ارائه کرده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.
مؤمنی درباره پیش‌بینی نتایج تیم ملی جوانان در مسابقات بزرگسالان کشوری که فردا و پس‌فردا در اصفهان برگزار می‌شود، بیان کرد: با توجه به این‌که دارت یک ورزش ذهنی است، به عملکرد بازیکنان در همان روز بستگی دارد پیش‌بینی بسیار سخت است. در مسابقات بزرگسالان به خاطر اینکه جوانان چیزی برای از دست دادن ندارند، همین موضوع باعث انگیزه آن‌ها می‌شود و به‌طورقطع یقین در بین چهار نفر برتر بخش بانوان و آقایان این مسابقات بازیکنان جوانان حضور خواهند داشت.
وی همچنین پیرامون مسابقات جهانی رومانی افزود: مسابقات جوانان جهان دو سال یک‌بار برگزار می‌شود، در سال 2017 در شهر کوبه ژاپن بود که شرکت کردیم، توانستیم نایب‌قهرمان بشویم و مسابقات پیش رو در کشور رومانی برگزار می‌شود و تمامی قدرت‌های دارت جهان در این مسابقات شرکت می‌کنند، امیدواریم بتوانیم از عنوان نایب‌قهرمانی خود دفاع کنیم.
سرمربی تیم ملی جوانان دارت درباره حمایت‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: این فدراسیون دست انجمن‌های ورزشی را باز گذاشته است و این نشان از درایت رئیس فدراسیون است که برنامه‌های ما خوب برگزار می‌شود و خوشبختانه دید مسئولین نسبت به این ورزش تغییر کرده است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78139/اصفهان-یکی-از-قطب‌های-دارت-کشور-است
بستن   چاپ