پیام سپاهان
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:
شرق اصفهان نیازمند توجه ویژه در حوزه بهداشت و درمان است
چهارشنبه 14 آذر 1397 - 16:52:35
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس کمیسیون یهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: شرق اصفهان نیازمند توجه ویژه در حوزه بهداشت و درمان است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حسینعلی شهریاری ظهر چهارشنبه در بازدید از مرکز جامع خدمات پزشکی کوهپایه اظهار داشت: با وجود اقدامات خوبی که در حوزه بهداشت و درمان در کوهپایه صورت گرفته اما نیاز به توجه بیشتر به این منطقه احساس می شود.
وی بیان داشت: با توجه به فاصله 80 کیلومتر یکوهپایه تا شهر اصفهان و دسترسی سخت بیماران به بیمارستان نیازمند ایجاد بستر کامل درمانی در کوهپایه هستیم .
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لازم است که در هفته چندین متخصص به مرکز جامع خدمات پزشکی کوهپایه اعزام شوند .
وی اضافه کرد: هر چند از نظر تعداد پزشک و تخت بیمارستانی در کشور مشکل جدی نداریم اما توزیع ها عادلانه نبوده است.
شهریاری خواستار توجه بیشتر دولتمردان به شرق اصفهان شد وگفت: استان های بسیار کوچک با جمعیتی در حدود کوهپایه با فاصله 10 تا 15 کیلومتر از مرکز شهر تبدیل به شهرستان شدند و این در حالی است که کم لطفی در حق مردم کوهپایه شده و نیازمند بازنگری جدید در این زمینه است.
وی گفت: به طور قطع نتایج این سفر سه روزه به اصفهان و بازدید از مراکز بهداشت و درمان شرق اصفهان به وزیر بهداشت ابلاغ خواهد شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78174/شرق-اصفهان-نیازمند-توجه-ویژه-در-حوزه-بهداشت-و-درمان-است
بستن   چاپ