پیام سپاهان
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی اصفهان:
نبود سرمایه گذار دلیل اصلی عدم رونق گردشگری مرنجاب است
چهارشنبه 14 آذر 1397 - 16:52:35
پیام سپاهان - آران و بیدگل- معاون گردشگری میراث فرهنگ اصفهان گفت: نبود سرمایه گذار دلیل اصلی مشکلات موجود در مرنجاب است و امیدواریم با تکمیل طرح کاربردی این منطقه، جذب حداکثری گردشگر را شاهد باشیم.

محسن یارمحمدیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اقدامات انجام شده در راستای ساماندهی کویر مرنجاب در چند سال اخیر مثبت بوده است، اظهار داشت: این اقدامات منجر به ایجاد امکانات برای اقامت و بهسازی و مرمت کارونسرای تاریخی مرنجاب شده است.
وی افزود: با وجود این اقدامات و تلاش های برخی از نهادهای خصوصی دست اندرکاران اما هنوز این منطقه شرایط با مطلوب فاصله دارد و ارائه طرح کلی توسط مشاوران الزامی است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان بیان داشت: در طرح کلی مشاروان سازمان با تشکیل سلسله جلساتی با مدیران ارگان های مربوطه ضمن ارزیابی نیازها و انتظارات طرح کلی و کاربردی را ارائه می کنند.
طرح کاربردی منطقه گردشگری کویر مرنجاب تا دو ماه آینده تکمیل می شود
وی نبود سرمایه گذار را دلیل اصلی مشکلات موجود در مرنجاب برشمرد و ادامه داد: طرح زیربنایی و کاربردی منطقه گردشگری کویر مرنجاب در مدت یک الی دو ماه آینده تکمیل و ارائه می شود و با تکمیل و ارائه این طرح سرمایه گذاران کویر بدون هیچ دغدغه ای می توانند برنامه ریزی و جذب حداکثری گردشگر را داشته باشند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78175/نبود-سرمایه-گذار--دلیل-اصلی-عدم-رونق-گردشگری-مرنجاب-است
بستن   چاپ