پیام سپاهان
باید اعتماد مردم با مسوولان را افزایش داد
چهارشنبه 14 آذر 1397 - 20:34:58
پیام سپاهان - اصفهان - مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت کشور گفت: مدیران وظیفه دارند با ارائه بهترین خدمت اعتماد بین مردم و مدیران افزایش یابد و در این زمینه حراستی ها وظیفه دارند که در عرصه فعالیت های مرتبط در فضای سالم به مردم خدمت کنند.
به گزارش ایرنا، محمدابراهیم شوشتری روز چهارشنبه در همایش سالانه سراسری مدیران و مسوولان حراست استانداری اصفهان و ادارات تابعه افزود : هدف امریکا فشار حداکثری به مردم ایران و ایجاد نارضایتی در مردم است.
وی با بیان اینکه دشمنان در این زمینه با تمام ظرفیت تلاش می کنند تا مسیرهای مرتبط را مسدود و نظام ایران را با چالش مقابله با مردم مواجه کنند، اظهارداشت : دشمنان می دانند که مردم انقلاب را به وجود آوردند و علت تامه استمرار نظام، مردم هستند.
استاندار اصفهان گفت : مدیران و مسوولان حراست باید مجهز به علم روز باشند زیرا دشمنان به صورت مداوم ترفندها و نقشه های خود را تغییر می دهند.
عباس رضایی در این همایش افزود: فعالیت بخش حراست بسیار حساس است و باید طبق ضوابط و قوانین نظام و در راه تسهیل در امور مردم حرکت کند.
وی با تاکید بر اینکه باید اصل بر اعتماد گذاشته شود مگر اینکه خلاف آن ثابت شود، ادامه داد: بخشنامه ها برای حل مشکلات وضع شده اند و نه اینکه برای افراد ایجاد مشکل کنند و باید در این مسیر الگو باشیم.
استاندار اصفهان، احترام به ارباب رجوع را ضروری ذکر و اضافه کرد : مردم تشنه محبت هستند و در این رابطه کارکنان شهرداری ها مسوولیت بیشتری دارند.
رضایی با بیان اینکه در مواقعی احساس می شود که روحیه جهادی ابتدای انقلاب تا حدودی رنگ باخته است، اظهارداشت: اکنون جنگ، اقتصادی و فرهنگی است و می طلبد که با همان روحیه جهادی کارها انجام شود.
استاندار اصفهان با بیان اینکه قهرمان امروز کسی است که ایجاد اشتغال می کند، ادامه داد : باید دست این افراد را بوسید و مسیر را برای آنها سهل و آسان کرد.
در این گردهمایی، حسین تیزچنگ مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری اصفهان گزارشی از عملکرد این اداره کل ارائه کرد.
/6026/3011

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78187/باید-اعتماد-مردم-با-مسوولان-را-افزایش-داد
بستن   چاپ