پیام سپاهان
معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:
خدمات سطح یک و دو در تمام مراکز جامع سلامت ارائه می شود
چهارشنبه 14 آذر 1397 - 20:35:51
پیام سپاهان - اصفهان - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در صورت تامین اعتبار به دنبال ارایه تمام خدمات سطح یک و دو در تمام مراکز جامع سلامت شهرستان ها هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر ، کمال حیدری بعدازظهر چهارشنبه در برنامه بازدید از مرکز جامع خدمات پزشکی کوهپایه اظهار داشت: 26 میلیارد تومان کسری بودجه در حوزه بهداشت داریم.
وی بیان داشت: در صورت موافقت کمسیون بهداشت و درمان مجلس با طرح پیشنهادی در ارتباط با ارائه خدمات سطح یک و دو در مراکز جامع سلامت، مشکلی در حوزه بهداشت مردم شهرستانها نخواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه در صورت اجرای این طرح بار مراجعه مردم به اصفهان کمتر خواهد شد، بیان داشت: در منطقه شرق اصفهان با توجه به پراکندگی اقلیمی و جمعیتی و همچنین محرومیتی که بخاطر خشکسالی در این منطقه حاکم شده است، توسعه خدمات بهداشت و درمانی و ارتقای بحث های حوزه سلامت ضروری هست.
حیدری اضافه کرد: ارائه خدمات تخصصی،توسعه خدمات تا ساعت 12 شب و انجام ازمایش اعتیاد و ازدواج در مراکز جامع خدمات سلامت و تامین امبولانس و نیروی انسانی از اهداف ما است.
وی با تاکید بر اینکه توسعه خدمات بهداشت و درمان در شرق اصفهان نیازمند تخصیص اعتبار است، گفت: انجام این دست آزمایش ها بسیار هزینه بر است و سالانه دانشگاه علوم پزشکی 12 میلیارد تومان اعتبار برای این موضوع صرف می کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78192/خدمات-سطح-یک-و-دو-در-تمام-مراکز-جامع-سلامت-ارائه-می-شود
بستن   چاپ