پیام سپاهان
قائم مقام دبیر جایزه جمالزاده:
473 اثر به دبیرخانه نخستین جایزه جمالزاده رسید
چهارشنبه 14 آذر 1397 - 20:35:52
پیام سپاهان - اصفهان - قائم مقام دبیر نخستین جایزه جمالزاده گفت: تاکنون 437 اثر به دبیرخانه نخستین جایزه جمالزاده رسیده است و دریافت آثار تا 20 آذرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد معماریان ظهر چهارشنبه در نشست خبری نخستین جایزه جمالزاده اظهار داشت: از 23 مهر ماه فراخوان شرکت در این مسابقه اعلام، کمیته های لازم تشکیل و تبلیغات را در سطح ملی به صورت فایل و پوستر انجام داده ایم.
وی با بیان اینکه این جشنواره در سطح بین المللی نیزشرکت کننده داوطلب داشته است و اصفهانی های مقیم خارج از کشور نیز در آن شرکت کردند، ابراز داشت: به منظور استفاده کمتر از کاغذ تمام مراحل ثبت نام این جشنواره را از طریق سایت انجام دادیم.
معماریان با بیان اینکه دیجیتال کردن مراحل شرکت در جشنواره باعث شده تا از دور افتاده ترین نقاط کشور، قومیت ها و آیین های مختلف نیز بتوانند به راحتی برای جشنواره اثر ارسال کنند، گفت: مهاجرینی که در اصفهان زندگی می کنند نیز آثار خوبی در بخش زندگی نگارها برای جشنواره ارسال کرده اند.
وی با بیان اینکه برگزاری جایزه جمالزاده قرار است دائمی باشد، افزود: در حاشیه این رویداد ادبی، مراسم بزرگداشت سه تن از نویسندگان معروف نیز برگزار می شود.
قائم مقام دبیر نخستین جایزه جمالزاده اظهار داشت: اسم این جایزه را جمالزاده گذاشته ایم اما قرار نیست داستانهای ارسالی به جشنواره درباره شخصیت جمالزاده باشد بلکه این داستان ها باید شهر اصفهان را روایت کند.
وی افزود: بخش زندگی نگاره ها برای این جشنواره دارای اهمیت بسیار است چراکه می توان با استفاده از آنها اصفهان را به خوبی معرفی کرده و باعث جذب گردشگر شویم.
معماریان با بیان اینکه تاکنون 437 اثر به دست ما رسیده و دریافت آثار تا 20 آذر ادامه خواهد داشت، ابراز داشت: روزهای سوم و چهارم بهمن ماه مراسم اختتامیه جایزه ادبی جمالزاده برگزار می شود.
وی گفت: برای داوری اولیه آثار از مراکز ادبی مانند مرکز رویش، روایت خانه، بهانه روایت و مرکز آفرینش های ادبی قلمستان نمایندگانی معرفی شده اند و در این زمینه تصمیم گیری خواهیم کرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78193/473-اثر-به-دبیرخانه نخستین جایزه جمالزاده-رسید
بستن   چاپ