پیام سپاهان
در سفر مسئولان وزارت بهداشت به اصفهان مطرح شد:
توسعه مرکز جامع کوهپایه نیازمند دو و نیم میلیارد تومان بودجه است
چهارشنبه 14 آذر 1397 - 20:35:53
پیام سپاهان - اصفهان - بهره برداری از طرح توسعه مرکز جامع خدمات سلامت کوهپایه نیازمند اختصاص دو نیم میلیارد تومان هزینه توسط خیران و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، تعدادی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به همراه معاون حقوقی وزارت بهداشت و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و با همراهی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان باهدف بررسی وضعیت بهداشتی و درمانی در منطقه محروم شرق استان، پیش از ظهر چهارشنبه وارد اصفهان شدند.
در این سفر دو روزه اعضای مجلس و مسئولان وزارت بهداشت، از مراکز جامع خدمات سلامت ورزنه و کوهپایه، مرکز خیرساز کوهپایه، بیمارستان در حال ساخت در ورزنه و بیمارستان امام خمینی واقع در نیک آباد بازدید می شود.
در نخستین روز این سفر ، یکی از موارد مهم مطرح شده از سوی مسئولان استانی توجه به این نکته است که بهره برداری از طرح توسعه مرکز جامع خدمات سلامت کوهپایه نیازمند اختصاص دو و نیم میلیارد تومان است.
گفتنی است طرح توسعه مرکز جامع خدمات پزشکی کوهپایه که از سال 89 در دو طبقه با زیر بنای بالغ بر یک هزار و 500 متر مربع و 750 متر مربع فضا ایجاد شده است در سال 95 بخاطر عدم تامین بودجه کافی متوقف شد.
تاکنون برای طرح توسعه مرکز جامع خدمات پزشکی کوهپایه که تاکنون با حمایت خیران بالغ بر 2 ونیم میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است اما همچنان نیازمند حمایت خیران است.
به گزارش مهر، در این طرح توسعه، ساخت مواردی مانند اتاق عمل، زایشگاه، آزمایشگاه، داروخانه و پلی کلینیک چشم پزشکی، دندانپزشکی، روانشناسی و گوش حلق و بینی دیده شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78194/توسعه-مرکز-جامع-کوهپایه-نیازمند-دو-و-نیم-میلیارد-تومان-بودجه-است
بستن   چاپ