پیام سپاهان
بیمارستان محلی ورزنه سال آینده به بهره برداری می رسد
پنجشنبه 15 آذر 1397 - 01:42:42
پیام سپاهان - اصفهان - معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: پیش بینی می شود سال آینده بیمارستان محلی شهر ورزنه در شرق اصفهان تجهیز و بهره برداری شود.
به گزارش ایرنا، علیرضا یوسفی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ساختمان بیمارستان ورزنه افزود: این بیمارستان در مساحت سه هزار متر مربع ساخته می شود و همه بخش های یک بیمارستان کامل را خواهد داشت.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این بیمارستان از چهار سال پیش آغاز شد، خاطرنشان کرد: ساخت این بیمارستان پس از یک توقف کوتاه از سال گذشته مجدد شروع شد.
یوسفی اظهار امیدواری کرد که با پیگیری نمایندگان مجلس و در صورت تامین اعتبار، این مرکز درمانی سال آینده به بهره برداری برسد.
وی ادامه داد : تا پایان امسال 40 میلیارد ریال برای این بیمارستان تامین خواهد شد.
ورزنه، شهری از توابع بخش بن ‌رود اصفهان و در فاصله 110 کیلومتری شرق اصفهان است؛ این شهر با حدود 14 هزار نفر جمعیت در نزدیکی تالاب بین‌ المللی گاوخونی قرار دارد.
اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به همراه معاون حقوقی وزارت بهداشت و نماینده مردم اصفهان در مجلس روز چهارشنبه در سفر به شرق اصفهان از شهرهای کوهپایه، نیک آباد و ورزنه و مراکز بهداشتی و درمانی آنها بازدید و با مردم و مسوولان از نزدیک گفت و گو کردند.
سفر آنها به این استان به مدت سه روز است و از مناطق غرب اصفهان بازدید می کنند.
طرح توسعه بیمارستان شهید رجایی شهر داران فردا پنجشنبه در جریان سفر اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به شهرستان های چادگان، فریدن و فریدونشهر آغاز می شود.
اعضای این کمیسیون روز جمعه نیز از سه مرکز بهداشتی و درمانی و یک مرکز درمانی وابسته به تامین اجتماعی بازدید و در نشستی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مشکلات و معضلات فرا روی بخش بهداشت و درمان استان را بررسی خواهند کرد.
3011/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78204/بیمارستان-محلی-ورزنه-سال-آینده-به-بهره-برداری-می-رسد
بستن   چاپ