پیام سپاهان
ملی پوش جوانان دارت
صفی: بهترین نتیجه برای تیم رقم خواهد خورد
پنجشنبه 15 آذر 1397 - 12:57:52
پیام سپاهان - بازیکن تیم ملی جوانان دارت گفت: کادر فنی تیم ملی برای بهبود بازیکنان تمام تلاش خود را کرده است و مطمئن هستیم در مسابقات بزرگسالان کشوری بهترین نتیجه را کسب خواهیم کرد.
فاطمه صفی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا_ منطقه اصفهان، در خصوص آمادگی تیم ملی جوانان اظهار کرد: حدود شش ماه است که از اولین اردوی تیم ملی گذشته است و در این مدت کادر فنی تمام تلاش خود را کرده اند که بازیکنان برای مسابقات جهانی رومانی بیشتر شود و تا الان هم موفق بوده اند.
وی پیرامون میزبانی شهر اصفهان از چهاردهمین اردوی تیم ملی گفت: مسئولین دارت استان اصفهان همه تلاش خود را کرده اند تا بهترین امکانات را برای تیم فراهم کنند تا بتوانیم این اردو را به خوبی تمام کنیم.
ملی پوش جوان اصفهانی درباره مسابقات بزرگسالان کشوری که در اصفهان برگزار خواهد شد، بیان کرد: با تمام تلاشی که ما و کادر فنی کرده اند مطمئن هستیم که بهترین نتیجه برای ما در این مسابقات رقم خواهد خورد.
به گزارش ایسنا؛ روز های پنج شنبه و جمعه مسابقات بزرگسالان کشوری در شهر اصفهان برگزار می شود که تیم ملی بازیکنان تیم ملی جوانان هم در این مسابقات محک خواهند خورد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78224/صفی--بهترین-نتیجه-برای-تیم-رقم-خواهد-خورد
بستن   چاپ