پیام سپاهان
استاندار اصفهان خواهان افزایش اختیارات مدیران شهرستانی شد
پنجشنبه 15 آذر 1397 - 17:05:01
پیام سپاهان - اصفهان - استاندار اصفهان گفت : سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تسریع در روند واگذاری و تفویض اختیارات به شهرستان ها را بررسی کند.
به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز پنجشنبه در صد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اصفهان افزود: در زمینه واگذاری اختیارات با سازمان های نظارتی هماهنگی هایی خواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد با رایزنی با تهران موانع را بر طرف کنیم زیرا هدف ما تسهیل امور مردم است.
استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: یک فرد نباید برای اخذ مجوز مجبور به گرفتن 220 امضا شود و همکاران دولتی باید تا جایی که امکان پذیر است اختیارات خود را به کمیته ها و شهرستان ها تفویض و خود نظاره گر باشد.
رضایی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی، اضافه کرد: اگرچه لازم است برنامه ریزی ها متناسب با ضوابط قانونی باشد ولی نباید دچار روزمرگی شد و به خاطر حجم کاری بدون نقشه راه حرکت کرد.
وی تاکید کرد: کار کارشناسی یک ضرورت است ولی نباید خللی در راه رسیدگی به امور مردم ایجاد کند و مانع پاسخگویی به مردم شود.
رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان اصفهان تاکید کرد: دولت ها در همه جای دنیا، عوامل اجرایی خوبی نیستند از همین رو باید تلاش کنیم با بهره گیری از تمام ظرفیت ها کارها را به مردم واگذار کنیم و خود نقش نظارتی داشته باشیم و استانداری باید از یک دستگاه اجرایی به دستگاه هماهنگ کننده تبدیل شود.
رضایی افزود : مردم همواره یاری گر انقلاب بوده اند و چه در بدو پیروزی انقلاب و چه در سالهای دفاع مقدس حضور مردم کار را حل و فصل کرد.
رضایی اظهار کرد: تلاش کنید مردم در همه عرصه ها به صحنه آیند و به عنوان نمونه اگر حجم عظیم نقدینگی در دست مردم به سمت تولید سوق داده شود، تحول عظیمی بوجود خواهد آورد.
وی گفت: تحقق این مساله در گرو کار جهادی و بسیجی است و در این صورت است که اعتماد مردم برگردانده خواهد شد زیرا امروز کمی نا امیدی در مردم مشهور است.
استاندار اصفهان همچنین خواستار روشن شدن فرآیند فعالیت های ادارات مختلف استان و قرارگرفتن این فرآیندها در اختیار مردم شد.
صد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی استان اصفهان با حضور دستگاه های مرتبط عصر پنجشنبه در استانداری اصفهان برگزار شد.
/7134/ 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78235/استاندار-اصفهان-خواهان-افزایش-اختیارات-مدیران-شهرستانی-شد
بستن   چاپ