پیام سپاهان
معاون درمان وزارت بهداشت خبر داد:
ارائه خدمات به بیماران خاص در بیمارستان بوعلی چادگان
پنجشنبه 15 آذر 1397 - 17:05:51
پیام سپاهان - اصفهان - معاون درمان وزارت بهداشت گفت: به زودی در بیمارستان بوعلی چادگان شاهد ارائه خدمات به بیماران خاص هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر ، معاون درمان وزارت بهداشت پیش از ظهر پنج شنبه به همراه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بخش های مختلف بیمارستان بوعلی چادگان مانند بخش اورژانس، اتاق عمل، چشم پزشکی و رادیولوژی و غیره بازدید کردند.
قاسم جان بابایی در این بازدید اظهار داشت: این بیمارستان جدیدالتاسیس است که خدمات سرپایی نسبتا خوبی به مردم ارائه می شود.
وی بیان داشت: با راه اندازی این بیمارستان شاهد تخصیص محل اسکان برای متخصصین شاهد و ماندگاری انواع تخصص ها در این بیمارستان خواهیم بود.
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه خیران اقدام به ساخت محل استقرار برای متخصصین کردند که تا 45 درصد کار پیش رفته است، ادامه داد: این مکان در دو طبقه احداث می شود.
راه اندازی مرکز دیالیز در بیمارستان بو علی چادگان در اولویت است
جان بابایی راه اندازی مرکز دیالیز در بیمارستان بوعلی چادگان را در اولویت دانست و افزود: با راه اندازی این مرکز مردم دیگر نیاز به مراجعه به دیگر شهرها را ندارند.
همچنین در این بازدید رئیس شبکه بهداشت و درمان چادگان خواستار افزایش تخت های بیمارستانی و رساندن به 50 تخت در بیمارستان بو علی چادگان شد و افزود: نبود متخصص داخلی و پزشک عمومی ثابت مشکل پیش روی ماست.
غلامعلی حاجی عرب با اشاره به اینکه متخصص اطفال نداریم، بیان داشت: در حال حاضر متخصص چشم،زنان و زایمان، اعصاب و روان در این بیمارستان مستقر هستند.
وی با بیان اینکه در 24 ساعت به طور تقریبی 200 بیمار و به طور ماهانه بیش از 6 هزار بیمار در این بیمارستان ویزیت می شوند، گفت: سه روز در هفته سونوگرافی در بیمارستان بو علی چادگان انجام می شود.
وی از وجود یک پزشک عمومی در هر شیفت خبر داد و افزود: هم اکنون پنج پزشک عمومی داریم که پاسخگوی جمعیت مراجعه کنندگان به بیمارستان نیست.
وی از ساخت چهار سوییت توسط خیران برای استقرار پزشکان متخصص خبرداد و گفت: نیاز به راه اندازی هر چه سریعتر بخش دیالیز در این بیمارستان داریم ضمن اینکه این بیمارستان مجهز به دو اتاق عمل است اما به دلیل نبود متخصص جراحی، عملی انجام نمی شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78243/ارائه-خدمات-به-بیماران-خاص-در-بیمارستان-بوعلی-چادگان
بستن   چاپ