پیام سپاهان
نماینده مردم فریدن فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت:
طرح توسعه بیمارستان شهید رجایی فریدن و داران اجرایی شد
پنجشنبه 15 آذر 1397 - 17:05:52
پیام سپاهان - اصفهان - نماینده مردم فریدن فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح توسعه بیمارستان شهید رجایی فریدن و داران از یک سال و نیم گذشته آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، اکبر ترکی پیش از ظهر پنج شنبه پس از بازدید اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از منطقه غرب اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در فریدن و داران بیمارستان شهید رجایی با سطح دو ارجاع داریم که از یکسال و نیم گذشته طرح توسعه بیمارستان، در متراژ چهار تا پنج هزار متر مربع مطرح و امروز کلنگ احداث آن بر زمین زده می شود.
وی تصریح کرد: میزان اعتبار درخواستی چهار میلیارد تومان است که مقرر شده به فاصله 6 ماه در دو نوبت اختصاص یابد.
نماینده مردم فریدن و فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت همچنین از توسعه‌ اورژانس بیمارستان شهید رجایی خبر داد و افزود: تعویض و ارتقای سی.تی اسکن و تجهیز بیمارستان با دستگاه ام.آر.آی از دیگر درخواستهای ما از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و وزارت بهداشت است.
نماینده مردم فریدن و فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت اعلام کرد: بیمارستان شهید رجایی فریدن و داران هم اکنون 102 تخته است که با اجرای طرح توسعه بیمارستان به 136 تخت افزایش پیدا می کند.
وی افزود: در طرح توسعه بیمارستان شهید رجایی، پنج اتاق عمل و سی اس آر وتوسعه آشپزخانه و قسمت اداری دیده شده است.
ترکی اظهار داشت: در بیمارستان شهید رجایی اکثر متخصصین رشته های بیهوشی، جراحی عمومی، متخصصین زنان و زایمان، داخلی،قلب و عروق، رادیولوژی و اطفال به صورت 24 ساعته مستقر هستند.
وی ادامه داد: همچنین متخصصین گوش و حلق و بینی، اعصاب، کلیه و مجاری ادراری متخصص عفونی، روانپزشک به صورت دو تا چهار روز در بیمارستان مستقر هستند.
نماینده مردم فریدن و فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت با بیان اینکه تکمیل تجهیزات پزشکی اتاق عمل و بخش سی سی یو بیمارستان از دیگر درخواستهای ماست، گفت: بیمارستان چادگان که به تازگی افتتاح شده است نیاز به پرستار، پیراپزشکی، نیروی پشتیبانی و خدمات دارد.
وی خواستار رفع مشکل نیروی انسانی در بیمارستان چادگان شد و بیان داشت: بیمارستان چادگان 32 تخت خوابه است که نیازمند تکمیل تجهیزات پزشکی و کادر متخصصین هستیم.
وی با اشاره به اینکه بخش دیالیز بیمارستان تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، ادامه داد: تا پایان آذرماه ساختمان بخش دیالیز به اتمام می رسد که امیدواریم با همیاری وزارت بهداشت تجهیزات آن تکمیل شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78244/طرح-توسعه-بیمارستان-شهید-رجایی-فریدن-و-داران-اجرایی-شد
بستن   چاپ