پیام سپاهان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردستان مطرح کرد:
برگزاری دو کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد اردستان
پنجشنبه 15 آذر 1397 - 17:05:54
پیام سپاهان - اردستان- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردستانا ز برگزاری دو کرسی آزاد اندیشی در این دانشگاه خبر داد و گفت: دانشجویان در این بخش به بیان بیان مشکلات سیاسی و اقتصادی خود به شکل آزادانه می پردازند.

به گزارش خبرنگار مهر ، جلیل عمادی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت 16 آذر روز دانشجو اظهار داشت: از موفقیت های دانشگاه آزاد اسلامی اردستان تشکیل مدرسه سما بوده است و در مقطع پیش دبستان تا متوسطه اول موفق به جذب دانش آموزان شده ایم.
وی افزود: جذب دانش آموز در مدرسه سما نسبت به سال قبل 35 درصد رشد داشته و در حال حاضر 330 دانش آموز در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردستان گفت: در دو سال گذشته هیچ رشته ای به این دانشگاه اضافه نشده است و در حال حاضر با 24 رشته کارشناسی فعال است.
عمادی با بیان اینکه در حال حاضر این دانشگاه دارای 500 نفر دانشجو است، تصریح داشت: دانشگاه آزاد اسلامی اردستان 22 رشته کارشناسی ارشد و کاردانی ناپیوسته نیز راه اندازی کرده است اما استقبال خوبی از آن انجام نشده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردستان بیان داشت: 60 درصد دانشجویان این دانشگاه پسر و 40 درصد آن را دختران تشکیل می دهد.
وی همچنین از برگزاری دو کرسی آزاد اندیشی و یک تریبون آزاد در این دانشگاه خبر داد و افزود: دانشجویان در این بخش به بیان بیان مشکلات سیاسی و اقتصادی خود به شکل آزادانه می پردازند و توسط مسئولان به سوالات آنها پاسخ داده می شود.
عمادی تاکید داشت: به منظور پیشبرد کارهای فرهنگی 105 نفر دانشجو تا کنون به حج عمره مشرف شده و 33 مورد ازدواج هم صورت گرفته است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردستان همچنین برگزاری یادواره ملی شهید مدرس را موفقیت آمیز دانست و افزود: برگزاری این یادواره با وجود 30 مقاله مرتبط و سخنرانان کلیدی بازتاب خوبی را در دیگر دانشگاه ها داشته است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78247/برگزاری-دو-کرسی-آزاد-اندیشی-در-دانشگاه-آزاد-اردستان
بستن   چاپ