پیام سپاهان
سرمربی تیم والیبال بانوان توپکا بابلسر:
تیمی برنده است که کمتر اشتباه کند
پنجشنبه 15 آذر 1397 - 21:10:22
پیام سپاهان - سرمربی تیم والیبال بانوان توپکا بابلسر می‌گوید تیمی که کمتر اشتباه کند و از فرصت‌هایی که به ایجاد می‌شود استفاده بهتری کند می‌تواند به نتیجه برسد.
شهرزاد ریاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، اظهار کرد: امروز بازی بسیاری خوبی را از سوی دو تیم شاهد بودیم. در طول هفته گذشته تمرینات بسیار خوبی را با توجه به آنالیزی که از تیم نامی نو داشتیم انجام داده بودیم و بنابراین با شناخت کافی پا به این میدان گذاشتیم.
وی افزود: ست اول ما نیز اشتباهاتی داشتیم، اما در ادامه توانستیم روند بازی را در دست بگیریم و بتوانیم از فرصت‌هایی که ایجاد شد استفاده کنیم. این‌یک قانون است که تیمی می‌تواند به نتیجه برسد که اشتباهات کمتری داشته و با تمرکز بتواند به سود خود از اتفاقات استفاده کند.
وی ادامه داد: باید از تک‌تک بازیکنانم به دلیل عملکرد خوبی که در این دیدار داشتند تشکر کنم. آن‌ها در این دیدار بسیار خوب بودند و نشان دادند دارای پتانسیل بسیار خوبی هستند.
سرمربی تیم توپکا گفت: نامی نو تیم بسیار جوان و خوبی است آن‌ها نیز بازی خوبی به نمایش گذاشتند اما ما در این دیدار عملکرد بهتری داشتیم.
ریاضی خاطرنشان کرد: نیمکت ما از بازیکنان بسیار جوان و بومی تشکیل‌شده که آینده بسیار خوبی در والیبال ایران خواهند داشت.
کد خبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78266/تیمی-برنده-است-که-کمتر-اشتباه-کند
بستن   چاپ