پیام سپاهان
هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان
پیروزی راحت ذوب‌آهن/ نامی نو مغلوب اشتباهات فردی خود شد
پنجشنبه 15 آذر 1397 - 21:10:22
پیام سپاهان - هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان با پیروزی راحت ذوب‌آهن مقابل مبنا تجارت کاسپین و باخت نامی نو در دیداری پراشتباه پیگیری شد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، در هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان امروز 3 دیدار برگزار شد که تیم‌های مدعی ذوب‌آهن و پیکان موفق به شکست حریفان خود شدند.
در اصفهان تیم ذوب‌آهن صدرنشین در خانه میزبان مبنا تجارت کاسپین بود که توانست در 3 ست متوالی به پیروزی برسد.
در سالن میثمی نیز نامی نو میزبان تیم توپکا بابلسر بود که در دیداری پر از اشتباهات فردی و داوری با نتیجه 3 بر یک صفر به شکست داد.
بازیکنان توپکا که بعد از شروع بدون مربی که در لیگ داشتند این هفته با حضور مربی خود ریاضی و تمریناتی که برای این دیدار انجام داده بودند به مصاف نامی نو آمده بودند. ست اول این دیدار دو تیم شانه‌به‌شانه هم در امتیازات بالا آمدند تا درنهایت 29 بر27 شاگردان آرا به برتری برسند. با شروع ست دوم توپکا با استفاده از سرویس‌های خوب و باهدف و همچنین بر روی اشتباهات فردی بازیکنان نامی نو اختلاف خود را زیاد کرد هرچند نامی نویی‌ها سعی کردند اختلاف را در این ست کم کنند اما این ست با نتیجه 25 بر17 به سود میهمان خاتمه یافت.
شاگردان ریاضی در دو ست بعد نیز با استفاده از فرصت‌های خود و کم‌اشتباه ظاهر شدن توانستند با نتایج 25 بر19 و 25 بر22 به پیروزی برسند تا این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود آن‌ها خاتمه یابد و تا اولین 3 امتیاز خود را در این فصل به دست آورند.
نتایج کامل به شرح زیر است:
ذوب‌آهن 3-0 کاسپین
نامی نو 1-3 توپکا
پیکان 3-0 شهرداری سمنان
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78267/پیروزی-راحت-ذوب‌آهن--نامی-نو-مغلوب-اشتباهات-فردی-خود-شد
بستن   چاپ