پیام سپاهان
شهردار اصفهان خبر داد:
بهره برداری از تقاطع حلقه حفاظتی- ترافیکی شهر اصفهان تا سال آینده
پنجشنبه 15 آذر 1397 - 21:10:34
پیام سپاهان - اصفهان – شهردار اصفهان با اشاره به نقش این حلقه حفاظتی ترافیکی اصفهان در کاهش آلودگی هوا گفت: پیمانکاران اعلام کرده اند که تا 12 ماه آینده این تقاطع به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر ، قدرت الله نوروزی بعد ازظهر پنجشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی حلقه حفاظتی ترافیکی شهر اصفهان و تقاطع غیرهم سطح شهید اردستانی اظهار داشت: این حلقه حفاظتی دارای 23 تقاطع غیر هم سطح است که تقاطع شهید اردستانی اولین تقاطعی است که در این مسیر قرار دارد .
وی ادامه داد: طول این حلقه حفاظتی به 78 کیلومتر می رسد که 45 کیلومتر آن در اصفهان و مابقی آن در شهرستان های دولت آباد، خمینی شهر، خورزوق و شهرابریشم قرار گرفته است.
شهردار اصفهان با بیان اینکه اصفهان دارای دو رینگ شرق و غرب است؛ افزود: رینگ های شرق و غرب محل اتصال استان ها به یکدیگر هستند اما حلقه حفاظتی محل اتصال شهرستان ها است .
وی ادامه داد: با ایجاد این حلقه حفاظتی ترافیک شهر اصفهان کاهش پیدا کرده، آلودگی کمتر و تعداد تصادفات کاسته خواهد شد که در اولین اقدام توافق آزادسازی را انجام دادیم .
نوروزی با اشاره به اینکه برای تقاطع غیرهم سطح شهید اردستانی و حلقه حفاظتی ترافیکی شهر اصفهان 740 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده، ادامه داد: این تقاطع غیر هم سطح علاوه بر اینکه بعد مسافت را کاهش می دهد کاهش آلودگی هوا را نیز به همراه دارد.
وی با بیان اینکه اصفهان دارای چهار حلقه حفاظتی است، اظهار داشت: مهندسین و پیمانکاران اعلام کرده اند که 12 ماه آینده این تقاطع به بهره برداری خواهد رسید البته ما نیز پیشرفت کار را به مرور اعلام خواهیم کرد اما تجربه ساخت مترو نشان داد می توان مدت زمان را کوتاه کرد و 12 ماه را نهایتا به 10 ماه رسانید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78274/بهره-برداری-از-تقاطع-حلقه-حفاظتی--ترافیکی-شهر-اصفهان-تا-سال-آینده
بستن   چاپ