پیام سپاهان
هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان
درخشش طلایی پوشان در آفتاب صفاییه/ ذوب آهن قامت سپیدار را خم کرد
جمعه 16 آذر 1397 - 15:20:46
پیام سپاهان - هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی پر گل هر دو نماینده اصفهان همراه بود.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، از هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور امروز در صفائیه مبارکه تیم فولادمبارکه میزبان تیم آذرخش تهران بود که توانست در دیداری پرگل با نتیجه 9 برصفر به پیروزی برسد.
نیمه اول با تأخیر آغازشد، هر دو تیم به دنبال اراده یک بازی هجومی بودند، گل مرضیه نیکخواه در همان ابتدا شور و هیجان مضاعفی به جو ورزشگاه بخشید. دقایقی بعد گل دیگری به ثمر رسید که از سوی داور وسط مردود اعلام شد.
شیوا فاضلی در دقیقه 17 با شوتی سرکش گل دوم سپاهان را درون دروازه آذرخش کرد. حملات پی در پی و سرعت بالای بازیکنان موجب شد تا روحیه مدافعان تیم آذرخش دچار تزلزل شود و زمینه را برای گل‌های بعدی که توسط شقایق روزبهان، مرضیه نیکخواه، مریم رهیده، الهام فرهمند و شیوافاضلی به ثمر رسید، به خوبی فراهم کند.
نیمه دوم در حالی آغاز شد که با ورود هاجر دباغی، ملی پوش جوان سپاهان بازی رنگی تازه به خود گرفت و گل هشتم توسط مانیا آسادوریان و گل نهم با ضربه شقایق روزبهان به ثمر رسید.
نکته قابل توجه این بازی تعویض گلر آذرخش در نیمه دوم بود که با سیوهای دیدنی و درخشش وی، از بسیاری از حملات خطرناک سپاهان مانع به ثمر رسیدن گل‌های بیشتر توسط بازیکنان سپاهان شد.
اما در قائمشهر تیم ذوب آهن میهمان سپیدار این شهر بود که توانست با 2 گل زهرا پورحیدر، فاطمه عادلی، مریم مهرابی و رقیه شهبازی با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی دست یابد.
در پایان هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان تیم‌های سپاهان، شهرداری بم، راهیاب ملل، ذوب آهن و پالایش گاز ایلام با 3 امتیاز وبر حسب تفاضل گل رتبه‌های اول تا پنجم جدول را به خود اختصاص دادند.
نتایج کامل به شرح زیر است:
شهرداری سیرجان یک - ملوان بندرانزلی یک
خلیج فارس شیراز صفر- راه‌یاب ملل مریوان 6
پارس جنوبی بوشهر صفر - شهرداری بم 7
سپیدار قائم‌شهر صفر- ذوب‌آهن 5
پالایش گاز ایلام 2- همیاری آذربایجان غربی یک
سپاهان 9- آذرخش تهران صفر
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78301/درخشش-طلایی-پوشان-در-آفتاب-صفاییه--ذوب-آهن-قامت-سپیدار-را-خم-کرد
بستن   چاپ