پیام سپاهان
امام جمعه اردستان:
محکوم کردن صنعت موشکی ایران توسط آمریکا بی نتیجه ماند
جمعه 16 آذر 1397 - 15:20:52
پیام سپاهان - اردستان- امام جمعه اردستان گفت: مکر و حیله دشمنان انقلاب به سردستگی آمریکا در محکوم کردن صنعت موشکی ایران بی نتیجه ماند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: خواندن قرآن در میان ما مسلمانان متروک شده است و این رویکرد باید تغییر کند چراکه بنابر روایات معصومین تدبر در آن می تواند یکی از راههای متقی شدن باشد.
وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه نماز افزود: این اجلاسیه 27 سال است در کشور برگزار می شود که رهبر معظم انقلاب تمام دستگاه ها را به گسترش این فریضه سفارش کردند.
امام جمعه اردستان گفت: نماز اگر در جامعه اسلامی گسترش پیدا کرد مشکلات اجتماعی هم به نوعی کنار خواهد رفت.
حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه وعده های مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس باید بر مبنای قرآن باشد، تصریح داشت: اگر چنین شد جامعه ما با نماز مانوس شده و رنگ و بوی قرآنی خواهد گرفت.
خطیب جمعه اردستان افزود: 65 سال پیش در سفر نیکسون به ایران و در اعتراض دانشجویان سه نفر به شهادت رسیدند که این روز بنام قشر بیدار دانشجو نام گرفت.
وی بیان داشت: هرچند در چند سال اخیر توسط دشمنان سعی شده تا دانشجویان را در مقابل نظام قرار دهد اما استکبار جهانی در این راه هرگز موفق نبوده و نخواهد بود.
امام جمعه اردستان اظهار داشت: مکر و حیله دشمن به سردستگی آمریکا در محکوم کردن صنعت موشکی بی نتیجه ماند.
وی همچنین افزود: کسانی که بمب اتم دارند به موشک به عنوان وسیله دفاعی ایران اعتراض دارند و جای تاسف است که این گونه مسائل از زبان های خودی ها هم بعضا مطرح می شود.
خطیب جمعه اردستان گفت: حامیان و جانیان حمله به یمن باید قانون صلح را البته با هوشیاری و دقت و در نظر گرفتن همه جوانب بپذیرند چرا که این امر می تواند مردم یمن را نجات دهد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78306/محکوم-کردن-صنعت-موشکی-ایران-توسط-آمریکا-بی-نتیجه-ماند
بستن   چاپ