پیام سپاهان
توسلی:
اخراج مقیمی معادلاتمان را برهم زد/ ایسنا، مرسی که هستید
شنبه 17 آذر 1397 - 13:19:02
پیام سپاهان - دروازه بان ملی‌پوش نامی نو معتقد است اخراج نسترن مقیمی معادلات تیمش را برای پیروزی در مقابل تیم ملی حفاری بر هم زد.
فرزانه توسلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص بازی روز گذشته تیمش مقابل ملی حفاری در لیگ برتر فوتسال گفت: در بازی رفت تیم ما شرایط خوبی نداشت اما برای این دیدار کاملا آماده بودیم. فکر می‌کنم یکی از قشنگ‌ترین بازی‌های لیگ بود. بازی خیلی سنگین و پرفشاری بود.
وی افزود: در همان ابتدای بازی تیم ما نسترن مقیمی یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان خود را از دست داد. اگر این اتفاق رخ نمی‌داد شاید روند بازی به‌گونه‌ای دیگر پیش می‌رفت. اما بازهم از بچه‌های تیم تشکر می‌کنم که واقعا خیلی خوب بودند اگر کمی بیشتر حرفه‌ای بازی می‌کردند پیروز میدان بودیم.
وی ادامه داد: ما برای برد و جبران نتیجه بازی رفت به مصاف ملی حفاری رفتیم. شاید در نیمه اول دو تیم کمی مدارا کردند تا شناخت بهتری به شرایط هم در زمین پیدا کنند؛ اما در نیمه دوم به دنبال نتیجه و جبران بودند و این موضوع هیجان بازی را بالا برد. 
دروازه بان ملی‌پوش نامی نو که نامش در بین نامزد 10 دروازه بان فوتسال برتر جهان است، در خصوص جسارت و اعتمادبه‌نفسی که در بازی دارد، گفت: بازی با پا موجب می‌شود که اعتمادبه‌نفس پیدا کنی و توپ پشت مدافعان را جمع کنی. خوشحالم که به‌عنوان یک "سوئیپر" نفر آخر پشت تیمم هستم و در بازی مقابل ملی حفاری هم می توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم، همگی هم تلاش کردیم اما بازی است و یک موقع هایی چیزی که می‌خواهی، نمی‌شود.
وی با تبریک سالروز خبرگزاری ایسنا خاطرنشان کرد: تمام خبرگزاری ها از جمله ایسنا تنها دلگرمی ما ورزشکاران خانم است. چراکه صداوسیما آن‌گونه که باید در این زمینه فعال نیست و تنها حمایت از طریق رسانه‌های دیگر است و من امیدوارم که در ادامه راه این حمایت‌ها از نه‌تنها فوتسال بلکه تمام ورزش بانوان بیشتر شود.
توسلی در پاسخ به این سؤال که اگر بخواهی ایسنا را در یک جمله بگویی، گفت: تنها می‌توانم بگویم ایسنا، مرسی که هستید.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78365/اخراج-مقیمی-معادلاتمان-را-برهم-زد--ایسنا،-مرسی-که-هستید
بستن   چاپ