پیام سپاهان
هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال
تلاش گیتی پسندی‌ها برای حفظ صدرنشینی
شنبه 17 آذر 1397 - 13:19:03
پیام سپاهان - هفته نوزدهم رقابت از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در حالی روز یک شنبه 18 آذرماه از ساعت 16 با انجام هفت دیدار به صورت هم زمان برگزار خواهد شد که تیم گیتی پسند صدرنشین مهمان تیم سن ایچ ساوه است.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، تیم گیتی پسند اصفهان در هفته نوزدهم از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال روز یک شنبه از ساعت 16 مهمان تیم سن ایچ ساوه است. شاگردان رضا لک هفته گذشته با پیروزی در برابر مقاومت قرچک توانستند 46 امتیازی شوند و از تساوی مس سونگون نهایت استفاده را کردند و فاصله خود را با این تیم در رده دو به 5 امتیاز رساندند. در سوی دیگر تیم سن ایچ ساوه هفته گذشته پیروز دربی ساوه شد و اکنون با 28 امتیاز در رده پنجم جدول قرار بگیرد.
دیدار رفت این دو تیم در اصفهان با گل‌های سعید احمد عباسی، علیرضا جوان، محمد شجری و مهران عالیقدر برای گیتی پسند و 2 گل جواد اصغر مقدم برای سن ایچ با نتیجه 4 بر 2 پایان یافت که البته این بازی حواشی زیادی را نیز به همراه داشت.
شاگردان رضا لک برای ادامه روند پیروزی‌های خود و حفظ فاصله 5 امتیازی با مس سونگون نیاز به پیروزی دارند و از طرفی دیگر تیم‌های شهروند ساری و سوهان محمد سیما قم هم امتیاز با سن ایچ هستند که اگر ساوه‌ای‌ها امتیاز از دست بدهند یکی، دو پله‌ای سقوط خواهند کرد.
برنامه مسابقات دیگر (یک شنبه 18 آذر ساعت 16):
پارسیان شهر قدس_ مقاومت قرچک
شهروند ساری_ اهورا بهبهان
ارژن شیراز_ ملی حفاری اهواز
فرش آرا مشهد_ شهرداری ساوه
مس سونگون ورزقان_ مقاومت البرز
آذرخش بندر عباس_ سوهان محمد سیما قم
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78367/تلاش-گیتی-پسندی‌ها-برای-حفظ-صدرنشینی
بستن   چاپ