پیام سپاهان
سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین شهر
اگر داور در نتیجه بازی دخالت نمی‌کرد، اختلاف بیشتر بود
شنبه 17 آذر 1397 - 13:19:03
پیام سپاهان - سرمربی تیم هایپر شاهین شهر پس از پیروزی تیمش در برابر پاس ناجا گفت: به علت میزبانی نامناسب پیش بینی می‌کردیم که بازی سختی خواهیم داشت و اگر داور بر نتیجه بازی تاثیرگذار نبود می‌توانستیم با اختلاف بیشتری پیروز میدان باشیم.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان تیم هایپر شاهین شهر از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور روز جمعه از ساعت 16 در ورزشگاه نیکوی شهر ماهدشت مهمان تیم پاس ناجا بود که با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی رسید.
برای تیم هایپر کامبیز گمرکی 4 گل، احسان فیروزپور و حمید کاهبنده گلزنی کردند تا هایپر با 18 امتیاز در رده سوم گروه خود قرار گیرد و تنها 4 امتیاز با صدر جدول فاصله داشته باشد.
سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: متاسفانه در بازی مقابل پاس ناجا به علت شرایط میزبانی نامناسب به علت تغییر سالن بازی با تأخیر در شروع شد. فحاشی بازیکن اخراجی تیم پاس و فشار سکوها بر داور برای ما قابل پیش بینی بود که بازی راحتی نخواهد بود.
وی ادامه داد: به لطف خدا توانستیم در کمتر از 2 دقیقه 2 گل به حریف بزنیم و بازی را در اختیار بگیریم تا پایان نیمه اول که نتیجه 2 بر 1 به پایان رسید. نیمه دوم هم به طور کلی با تلاش و جنگندگی بازیکنانمان بازی در اختیار تیم ما بود.
سرمربی هایپر افزود: اگر داور با کارت‌های زرد بی مورد و دو گل اشتباهی که برای حریف گرفت در نتیجه بازی دخالت نمی‌کرد شاید اختلاف بیشتر از این بود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78368/اگر-داور-در-نتیجه-بازی-دخالت-نمی‌کرد،-اختلاف-بیشتر-بود
بستن   چاپ