پیام سپاهان
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان:
هوای اصفهان رو به سردی می‌رود
شنبه 17 آذر 1397 - 20:46:23
پیام سپاهان - اصفهان- کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: هوای اصفهان در اوایل هفته رو به سردی می‌رود و بین یک تا دو درجه کاهش پیدا می کند.

حجت الله علی عسگریان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز و فردا هوای صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی شده است.
وی بیان داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار بر روی استان طی سه روز است.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: بر این اساس در اکثر مناطق آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در مناطق غربی و شمالی استان با گذر موج شمالی، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تا روز دوشنبه هوای سرد را برای 11 شهرستان در سطح استان اصفهان پیش بینی می‌کنیم و گفت: سردترین هوا را فریدونشهر و سمیرم با سه درجه سانتیگراد و پس از آن خوانسار و داران را با چهار درجه سانتیگراد پیش بینی می کنیم.
علی عسگریان با اظهار اینکه دمای هوای 11 شهرستان کمتر از 10 درجه سانتیگراد است، ادامه داد: برای هشت شهرستان اصفهان هوای خنک را پیش بینی می کنیم به نوعی که دمای هوای زیر 15 درجه سانتیگراد دارند.
وی همچنین دمای هوای خوروبیابانک را با 19 درجه سانتیگراد معتدل خواند و گفت: هوای ابری برای کاشان و میمه پیش بینی شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78406/هوای-اصفهان-رو-به-سردی-می‌رود
بستن   چاپ