پیام سپاهان
زندآور: داوطلبان موجب همبستگی اجتماعی هستند
يکشنبه 18 آذر 1397 - 14:57:39
پیام سپاهان - عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نیروهای داوطلب به وحدت کمک می‌کنند و داوطلبان بی چشم داشت برای بهبود شرایط جامعه تلاش می‌کنند.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، امیر احمد زندآور صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای شهر این کلانشهر با اشاره به روز جهانی داوطلب اظهار کرد: این روز بهترین فرصت برای توسعه فرهنگ فعالیت‌های داوطلبانه و مشارکت‌های مردمی است و هدفی بالاتر از کمک به هم‌‌نوع برای انسان متصور نیست.
وی ادامه داد: تاثیر مثبت کار داوطلبانه از گذشته بر عموم مردم ثابت شده است. شعار امسال این روز "داوطلبان، جوامعی تاب‌آور می‌سازند" عنوان شده است. این روز جهانی از تلاش‌های داوطلبانه‌ای که به منظور بهبود انعطاف‌پذیری شهرها رخ می‌دهد، حمایت می‌کند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جایگاه داوطلبان در زمینه‌های گوناگون زندگی اجتماعی هر روز بیش از پیش شناخته می‌شود. نیروهای داوطلب به وحدت کمک می‌کنند. داوطلبان بی چشم داشت برای بهبود شرایط جامعه کمک می‌کنند. این افراد موجب همبستگی اجتماعی می‌شوند.
زندآور تصریح کرد: داوطلبان با نگاهی خودجوش در کنار مسئولین هستند و حضور همه جانبه انها که بر اساس فطرت پاک بشری است، تاثیرات مثبتی در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی می‌گذارد. این مساله جامعه را به سوی رشد و تعالی هدایت می‌کند.
وی ادامه داد: داوطلبان و خیران ارجمند باید افزایش پیدا کنند و از سوی نهادهای دولتی و عمومی حمایت و هماهنگ شوند. امید است جامعه‌ای بی گزند داشته باشیم.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز به کار عملیات اجرایی رینگ چهارم شهر اصفهان گفت: این رینگ می‌تواند مشکلات محیط زیستی اصفهان را کاهش داده و ترافیک اصفهان را روان کند. 
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78456/زندآور--داوطلبان-موجب-همبستگی-اجتماعی-هستند
بستن   چاپ