پیام سپاهان
مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان:
76 درصد از جمعیت هدف در اصفهان کارت‌ملی هوشمند دریافت کردند
يکشنبه 18 آذر 1397 - 14:58:03
پیام سپاهان - اصفهان- مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان گفت: تا کنون 76 درصد از جمعیت هدف برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کرده اند و تنها 26 درصد هنوز در این زمینه اقدامی نداشته اند.

حسین غفرانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تعداد کارت ملی های صادر شده در اصفهان اظهار داشت: تا کنون سه میلیون و 40 هزار کارت ملی صادر شده است که 76 درصد جمعیت هدف را در برگرفته است.
وی ادامه داد: 26 درصد مردم هنوز برای دریافتن کارت ملی هوشمند اقدام نکرده اند و نباید دریافت کارت ملی هوشمند را به اواخر سال موکول کنند.
مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان با بیان اینکه 106 دفتر پیشخوان و دفاتر پست و ادارات ثبت احوال خدمات ارائه می دهند، افزود: شهروندان می توانند در سامانه NSR درخواست خود را ثبت و از طریق این سامانه برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند.
وی با اشاره به مزایای کارت ملی هوشمند، بیان داشت: این کارت ها علاوه بر اینکه نقش کیف پول، تایید هویت و امضای دیجیتال را ایفا میکند، جایگزین بسیاری از کارت‌های موجود و خدمات موجود در آنها بشود و رفتار خدمات دهی و خدمات گیری را در چرخه اداری تسهیل ‌کند.
غفرانی با اشاره به شایعات مبنی بر افزایش هزینه کارت ملی هوشمند، گفت: با وجود مشکلات و مسائل اقتصادی هیچ تغییری در هزینه کارت ملی هوشمند به وجود نیامده و هزینه کارت ملی هوشمند برای هر فرد 31 هزار تومان است.
وی در ارتباط با تعداد نوزاد های متولد شده در هشت ماهه نخست سال جاری، گفت:‌ تعداد نوزاد ها متولد شده 50 هزار و912 نفر است که تعداد26 هزار و 14 نفر از آنها پسر و 24 هزار و 898 نفر از این نوزادان دختر بودهاند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78470/76-درصد-از-جمعیت-هدف-در-اصفهان-کارت‌ملی-هوشمند-دریافت-کردند
بستن   چاپ